Sv: Anklagad

Det är hennes eget fel. Har man inte råd att ha hästar ska man inte ha hästar.

Inte en aning. Men ofta så har han ju sett hästarna gå ute på samma ställe natt efter natt. Men det kan ju ta ett tag innan dom åker ut med.

Glömde svara på anm isf. Reglerna är ju väldigt luddiga o dom andra hästarna här i byn blir bra när det är mjukt.

:confused: Menar du att det finns en flera hästar där du bor som inte kan gå om det är hårt på marken? Anmäl hela högen!! Skriv en lista på vilka gårdar, och ring en frusen :devil: dag till länsveterinären och säg att han/hon ska åka på blixtinspektion. Säg att du vill vara anonym för att undvika påhopp av sura bybor.

OOjj! Vilken granne.. Henne skulle inte jag villa bo nära för att vara ärlig..

Den som anmälde gjorde ju uppenbarligen rätt eftersom dom tydligen fick många punkter att prdna upp. Du eller inte.
Påpeka det för henne.!

OOjj! Vilken granne.. Henne skulle inte jag villa bo nära för att vara ärlig..

Den som anmälde gjorde ju uppenbarligen rätt eftersom dom tydligen fick många punkter att prdna upp. Du eller inte.
Påpeka det för henne.!

Åhh,, sådana dårar finns det överallt i landet tyvärr...:mad:

Kan det va så att man flyttar ut på landet o då ska man ha häst? Sen tar orken kunskapen slut. Här har vi hästar i på nästan varje plätt o garage. (dom i garaget har flyttat) Självklart för dessa är barfota o lösdrift.( EN tar in hästarna)
Här finns 16 barfota o 6 m skor. Gissa vilka som rids!

Åhh,, sådana dårar finns det överallt i landet tyvärr...:mad:

Men bli arg för att någon anmält då man uppenbarligen hade många punkter i sin hästhålnning som va felaktig och då inte bra för själva djuren..
Kan man inte se efter sitt djur först så ska man inte ha djur.

Vet att det finns puckat folk.. Men bli arg då någon anmält med tydligt bra grund!

Liknande trådar

Träning Hej, Idag har äntligen dagen kommit då jag fått reda på vad min älskade häst haft för problem nu en längre tid. Han hade inte gjort...
Svar
1
· Visningar
1 226
Senast: danilo
·
Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
22 117
Senast: Lobelia
·
Hästvård Jag ska nu berätta hur det har gått med MIN häst. Det var het diskussion om ämnet i tråden "Varför skor ni?" för 1-2 veckor sen, vilken...
2
Svar
20
· Visningar
2 542
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar