Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Om man ska köpa häst, kan man då på något vis - utan att köparen berättar - får reda på via försäkringsbolaget om det finns några...
Svar
17
· Visningar
6 942
Senast: skuggi
·
M
Hästmänniskan Är det någon som vet vart man kan köpa STALLTILLBEHÖR = bindringar, lampor, hästhuvuden till stolpar etc till stall som är gjorda i...
Svar
5
· Visningar
1 106
Senast: cardett
·
J
Hästmänniskan Jag undrar om det är någon som vet om man behöver bygglov för att bygga nytt stall på en mindre jordbruksfastighet? Har det någon...
2
Svar
22
· Visningar
10 623
Senast: Miaa
·
R
Hästmänniskan Jag ska låna ut min transport.... Å Behöver skriva ett låne kontrakt..... någon som kan hjälpa mig å skriva ett?! vad ska vara med å...
Svar
4
· Visningar
882
Senast: Vinja
·
I
Hästmänniskan Hoppas denna tråd hamnar rätt nu, annars får moderator flytta den. Vill vara anonym har därför skapat ett nytt nick. Ämnet är...
2
Svar
29
· Visningar
3 652
Senast: Ikognito
·
L
Hästmänniskan Japp, om 1 timma och ca 20 min kommer det folk till stallet och ska kolla på min häst som jag ska sälja:( Förts paret ut i dag...
Svar
1
· Visningar
933
Senast: incognito
·
M
Hästmänniskan vet inte om den här tråden ligger rätt.. men vet inte vilket forum jag annars ska lägga den i.. så moderatorn får flytta den vid...
2
Svar
24
· Visningar
2 541
Senast: incognito
·
S
Hästmänniskan Vad ska stå med i ett uppsägningsavtal ? Någon som har lust att skriva ner några punkter som är viktiga ? Slka skriva avtalet idag...
Svar
4
· Visningar
3 095
Senast: Betsy
·
Gnägg Min nyblivna 2-åring Shiloh blickar ut över ett mulet skåne! Men glad ändå!!!!
Svar
0
· Visningar
131
Senast: Fahlis
·
Hästmänniskan ...vet inte om det ska vara en nytråd eller om jag skulle fortsatt på en av de gamla, men..... Ju mer jag läser om hur folk reagerar...
Svar
12
· Visningar
1 304
Senast: lil-sis
·
C
Hästmänniskan Jag har äntligen fått min kurslitteratur för hästens beteendebiologi kursen som jag ska läsa i vår. Men eftersom boken är på engelska...
Svar
5
· Visningar
4 090
Senast: Bella
·
M
Hästmänniskan Hej! Är det nån här på buke som arbetar som ridlärare eller ridinstruktör? Det är så att det är mitt framtidsyrke..Men då till frågan...
Svar
2
· Visningar
4 311
Senast: ako
·
H
  • Låst
Hästmänniskan På bole står det alltid så här på "prislapparna" (på nätet och i katalogen) ex: 55.00 (68.75) Men vilket pris är det som gäller...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: Boj
·
  • Låst
Hästmänniskan Hej jag skulle behöva lite tips på bra hästutbildningar efter gymnasiet. Just nu vet jag inte vad jag vill göra med livet man har...
Svar
2
· Visningar
3 092
Senast: mysko
·
  • Låst
Hästmänniskan Sitter å spanar in hästfriskvåradare utbildningen på axelsons. Låter intressant. Är det någon som går/gått den? Vad gör nii nu för...
Svar
1
· Visningar
1 005
Senast: mysko
·
A
  • Låst
Hästmänniskan undrar bara vad man ska tänka på innan man lånar ut sin häst! Funderar på att låna ut min travare ett tag framöver! Finns det nåt...
Svar
1
· Visningar
735
Y
Hästmänniskan Hejsan! Jag har nyss fått ett erbjudande att åka ner till Dubai och jobba med hästar.. Ska hjälpa nybörjare att lära sig rida tror jag...
Svar
10
· Visningar
3 237
Senast: Samarkand
·
M
Hästmänniskan hej. vet inte om tråden ligger rätt, ber isf någon att flytta den! :) men. vet inte hur jag ska börja men. jag har astma & allergi...
2
Svar
30
· Visningar
2 657
Senast: majabergman
·
Hästmänniskan Hur fungerar en prövotid? Betalar man handpenning eller hela köpesumman under tiden? Vad brukar skrivas? Är det många som blir lurade...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: ZaNdRoRiA
·
D
Hästmänniskan Funderar på att göra om vårat stängel i sommar och nu behöver jag inspiration. Hur ser erat stängsel ut? Lägg gärna ut en bild och så...
Svar
7
· Visningar
1 120
Senast: Sorbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama