Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Det är dags att förbereda för sommarbetet och vi funderar på att sätta upp ett mer permanent staket istället för stänglset som vi...
Svar
6
· Visningar
1 275
Senast: MrsMud
·
Gnägg Min 21 åriga häst =)
Svar
0
· Visningar
133
Senast: melen
·
Gnägg Blah, kommer inte på någon vettig rubrik. Men anyway, än en gång är modellen min isis Tvistur
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Caotica
·
O
Hästmänniskan Har suttit här ett tag och funderat fram och tillbaka. Har 2 hästar men funderar på om jag ska sälja den ena. Dessa tankar pga att...
Svar
13
· Visningar
1 092
Senast: ninapina
·
Hästmänniskan Jag har en liten fundering, och om jag lagt tråden fel så får gärna moderatorn flytta på den. jag har 4 mil till mitt stall, enkel...
2
Svar
20
· Visningar
2 537
Senast: clusia
·
A
Hästmänniskan Vad anser ni vara det största hotet i en grupp? Situation: Låt oss säga att cirka 7-10 vuxna personer ska ta ansvar för någonting...
2
Svar
32
· Visningar
2 610
Senast: Marilois
·
Hästmänniskan Jag var i ett stall häromdagen och sättet de hade hästarna på gav mig rysningar:crazy: I boxarna var betong golvet bortbilat så att...
2
Svar
30
· Visningar
3 439
Senast: mylisen
·
Hästmänniskan Ja, vad tar ni upp på era stallmöten? Bestämmer ni nya tider för jouren? Bestämmer ni vilka hagar hästarna ska gå i? Eller bestämmer ni...
Svar
10
· Visningar
2 687
Senast: Chili
·
P
Hästmänniskan Går sista terminen i nian och snart är det dags att välja gymnasium. Jag är ganska mycket skoltrött och har ingen aning om vad jag vill...
Svar
16
· Visningar
3 163
Senast: Halvblod_Rider
·
R
Hästmänniskan Hej! Har funderingar på att bygga 2 till 4 uteboxar. Men, hur mycket kostar en sådanhär uteBox? Tackar för svar :)
Svar
4
· Visningar
1 497
Senast: incognito
·
L
Hästmänniskan Hallo! Har mina hästar försäkrade i agria. Den som vi hade hältutredning på isist har jag agria bas vetrinärvård 30.000kr självrisk...
2
Svar
35
· Visningar
2 649
Senast: Totola
·
M
  • Låst
Hästmänniskan Jag har en häst, kallblodstravare, som jag har haft i snart 5 år, jag älskar henne jättemycket och hon är verkligen min typ av häst...
Svar
1
· Visningar
861
Senast: mysko
·
M
Hästmänniskan Vi är ett kollektivstall och har ont o hagar. Vi kan tyvärr inte ha sommar och vinter hagar när det är fullbelagt i stallet. Några av...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 927
Senast: Trissa
·
L
Hästmänniskan Ja jag har ett stall med 15 talet boxar och ridhus. Jag har många bra inackorderade. Men nu har jag fått problem med två stycken. En...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 541
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Hamna i diskussion med en tjej i grannbyn. Hon har ett sto som har problem med ena benet. Har haft det så länge hon ägt hästen och fick...
Svar
5
· Visningar
1 178
Senast: åke
·
F
Hästmänniskan Igår var jag på en träningshopp på en ridskola där rideleverna också får vara med. Jag var privatryttare och kommer från en helt annan...
2
Svar
22
· Visningar
2 874
Senast: Bisa
·
Hästmänniskan Kan man ha det invändigt? I så fall, vad är skillnaden om man jämför med trä? Andra för- och nackdelar? Tacksam för svar :bow:
Svar
11
· Visningar
3 298
Senast: Hurricane
·
B
Hästmänniskan Hej, läste precis om tjej med barn och falnande intresse... mitt bekymmer är snarare att jag vill för mycket! Börjar närma mig de 30...
2
Svar
31
· Visningar
3 159
Senast: Blizzard
·
B
Hästmänniskan Häromdagen var jag här inne och läste en tråd om ett stall....det var en länk till en hästgård som var till salu..vill titta på den igen...
Svar
10
· Visningar
1 368
Senast: blissare
·
Hästmänniskan Alla som har häst har väll mer eller mindre pressat schema för att hinna allt som ska hinnas med efter jobbet. Hur ser dina dagar ut...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 572
Senast: Hot Shot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar