Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Ja, vad tar ni upp på era stallmöten? Bestämmer ni nya tider för jouren? Bestämmer ni vilka hagar hästarna ska gå i? Eller bestämmer ni...
Hästmänniskan
Går sista terminen i nian och snart är det dags att välja gymnasium. Jag är ganska mycket skoltrött och har ingen aning om vad jag vill...
Hästmänniskan
Hamna i diskussion med en tjej i grannbyn. Hon har ett sto som har problem med ena benet. Har haft det så länge hon ägt hästen och fick...
Hästmänniskan
Igår var jag på en träningshopp på en ridskola där rideleverna också får vara med. Jag var privatryttare och kommer från en helt annan...
Hästmänniskan
Häromdagen var jag här inne och läste en tråd om ett stall....det var en länk till en hästgård som var till salu..vill titta på den igen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.