Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Kompisen köpte en ponny för ett tag sedan. Enligt uppgift från ägaren var ponnyns pappa en tysk godkänd RP hingst och mamman en annan...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 472
Senast: Linnda
·
Hästmänniskan Funderade jag på häromdagen... Hur många vet vad som händer med deras hästar/djur ifall de skulle dö? Jag har en sambo, men vi är ju...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 271
Senast: Xoya
·
Hästmänniskan I sommar, när stallet är tomt, tänkte jag måla om det. Jag tänkte ta bort den gamla färgen på gallret på boxdörren, men måste jag ta...
Svar
3
· Visningar
910
Senast: kolblakkur
·
M
Hästmänniskan Gäller veterinärvårdsförsäkringar bara på ATG-klinik och djursjukhus? Eller vanliga gårdsveterinärer/distriktsveterinärer också?:confused:
Svar
5
· Visningar
936
Senast: Molly80
·
Hästmänniskan Ni som arbetar med hästar, inte inom eget företag utan som anställda. Vad har ni för arbetsuppgifter? Hur långa är era dagar...
Svar
4
· Visningar
1 046
Senast: Lina_kj
·
E
Hästmänniskan Hej! Jag kommer snart att behöva lämna ut min häst på foder och då ska ju givetvis ett avtal skrivas. Men baserat på alla era...
Svar
8
· Visningar
1 630
Senast: limona
·
J
Hästmänniskan Jag hittar inte min tråd så jag sätter in den igen. Anledingen att jag frågar är min pojkväns prissätning som jag tycker är alldeles...
2
Svar
34
· Visningar
2 699
Senast: sweet_extraa
·
L
Hästmänniskan Är skit förbanad. Vart idag påhoppad av grannen. Hon skrek att det va mitt fel att hon inte skulle ha råd m sina hästar osv. Fattade...
2
Svar
27
· Visningar
3 510
Senast: lady_mike
·
L
Hästmänniskan Min granne ringde mig och frågade om jag kunde hjälpa honom med hans hästar, jag skulle bara ge dom mat & vatten morron/kväll (dom går...
Svar
18
· Visningar
1 542
Senast: 95johsv
·
Gnägg bild på Pselmas huvud, dock när 2årständerna är på väg, så hon har bättre huvud nu.
Svar
0
· Visningar
135
Senast: SiZo
·
Hästmänniskan Min "enhörning" hade ett kolikanfall för någon vecka sedan, så DV kom ut och rektaliserade, tog puls samt gav kramplösande. Idag kom...
2
Svar
38
· Visningar
2 838
Hästmänniskan Ja hur har det blivit för er som bytt stall, blev det bättre eller sämre? :p Berätta gärna lite om varför ni flyttade och hur det...
Svar
18
· Visningar
1 859
Senast: Dandylinn
·
Hästmänniskan Jag vet att det ska vara någonting som varken säljare eller köpare ska ha kunnat upptäcka vid ägarbytet av hästen. Men jag undrar om...
Svar
5
· Visningar
1 153
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Hur kommer det sig att det inte finns några privata anläggningar med ridhus i Norrland? Här har man tur om man har ett ridhus inom 5 mil...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 501
Senast: Totola
·
Hästmänniskan Obs långt :crazy: Jag har sedan ca en månad varit medryttare på en underbar ponny, som jag verkligen gillar. Jag sköter om honom 2...
Svar
10
· Visningar
1 637
Senast: babbus
·
Hästmänniskan Nu är hästen hemma hos sin ägare igen, och jag är hästlös för första gången på jag vet inte hur länge. Det känns bra....tror jag...
Svar
5
· Visningar
1 760
Senast: Septicemia
·
Hästmänniskan Hejsan! :) Vad är det bästa att fästa utboxen i underlaget? Slipers? ( funkar det även med runda?) betongplint? Kan man...
Svar
3
· Visningar
2 299
Senast: ratjacks
·
Hästmänniskan Sitter här nyss hemkomen från stallet, har en sur häst som knappt gick att greja med idag för att han stått i två dagar varför? Ja...
Svar
3
· Visningar
881
Senast: schelin_j
·
Hästmänniskan Jag ska byta bil nu när leasingen på min nuvarande går ut, den är lite dyr i drift (skatt, försäkring, förmånsvärde) :o så en likadan är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 466
M
Hästmänniskan har lite fundeingar på att starta eget... då vi har ett stall med ca 10boxar,en stor innred lada som passar som butik. jag hade tänkt...
Svar
2
· Visningar
894
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka