Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

E
Hästmänniskan Hej! Jag kommer snart att behöva lämna ut min häst på foder och då ska ju givetvis ett avtal skrivas. Men baserat på alla era...
Svar
8
· Visningar
1 629
Senast: limona
·
J
Hästmänniskan Jag hittar inte min tråd så jag sätter in den igen. Anledingen att jag frågar är min pojkväns prissätning som jag tycker är alldeles...
2
Svar
34
· Visningar
2 699
Senast: sweet_extraa
·
L
Hästmänniskan Är skit förbanad. Vart idag påhoppad av grannen. Hon skrek att det va mitt fel att hon inte skulle ha råd m sina hästar osv. Fattade...
2
Svar
27
· Visningar
3 510
Senast: lady_mike
·
L
Hästmänniskan Min granne ringde mig och frågade om jag kunde hjälpa honom med hans hästar, jag skulle bara ge dom mat & vatten morron/kväll (dom går...
Svar
18
· Visningar
1 542
Senast: 95johsv
·
Gnägg bild på Pselmas huvud, dock när 2årständerna är på väg, så hon har bättre huvud nu.
Svar
0
· Visningar
135
Senast: SiZo
·
Hästmänniskan Min "enhörning" hade ett kolikanfall för någon vecka sedan, så DV kom ut och rektaliserade, tog puls samt gav kramplösande. Idag kom...
2
Svar
38
· Visningar
2 837
Hästmänniskan Ja hur har det blivit för er som bytt stall, blev det bättre eller sämre? :p Berätta gärna lite om varför ni flyttade och hur det...
Svar
18
· Visningar
1 859
Senast: Dandylinn
·
Hästmänniskan Jag vet att det ska vara någonting som varken säljare eller köpare ska ha kunnat upptäcka vid ägarbytet av hästen. Men jag undrar om...
Svar
5
· Visningar
1 153
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Hur kommer det sig att det inte finns några privata anläggningar med ridhus i Norrland? Här har man tur om man har ett ridhus inom 5 mil...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 494
Senast: Totola
·
Hästmänniskan Obs långt :crazy: Jag har sedan ca en månad varit medryttare på en underbar ponny, som jag verkligen gillar. Jag sköter om honom 2...
Svar
10
· Visningar
1 636
Senast: babbus
·
Hästmänniskan Nu är hästen hemma hos sin ägare igen, och jag är hästlös för första gången på jag vet inte hur länge. Det känns bra....tror jag...
Svar
5
· Visningar
1 760
Senast: Septicemia
·
Hästmänniskan Hejsan! :) Vad är det bästa att fästa utboxen i underlaget? Slipers? ( funkar det även med runda?) betongplint? Kan man...
Svar
3
· Visningar
2 298
Senast: ratjacks
·
Hästmänniskan Sitter här nyss hemkomen från stallet, har en sur häst som knappt gick att greja med idag för att han stått i två dagar varför? Ja...
Svar
3
· Visningar
881
Senast: schelin_j
·
Hästmänniskan Jag ska byta bil nu när leasingen på min nuvarande går ut, den är lite dyr i drift (skatt, försäkring, förmånsvärde) :o så en likadan är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 463
M
Hästmänniskan har lite fundeingar på att starta eget... då vi har ett stall med ca 10boxar,en stor innred lada som passar som butik. jag hade tänkt...
Svar
2
· Visningar
894
·
M
Hästmänniskan Hejsan! Jag är i desperat behov av hjälp!! Jag har ÄNTLIGEN hittat en häst som verkar passa, efter många annonser o svar! En kompis...
Svar
8
· Visningar
3 070
Senast: Mirrejones
·
Hästmänniskan Kan inte ni som har uteboxar till era hästar berätta lite om hur de ser ut och hur de är gjorda. Eller om ni köpt dem färdiga. Vad stå...
Svar
11
· Visningar
1 650
Senast: Thuja
·
G
Hästmänniskan För några månader sedan så var jag fodervärd till en halvblodsvalack. Hästen är tävlad 120 klasser i hoppning och LA Dressyr...
Svar
14
· Visningar
2 131
Senast: Helan
·
Hästmänniskan ... hästhandlare eller privatperson? Vad tycker ni och vad har ni för motiviation till svaret? Och är det så att det är olika beroende...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 905
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Jag anmälde mig för en tid sedan till en kurs. På anmälan stod ungefär: "Ni som vill rida för xx, nu anordnas en kurs helgen xx, priset...
Svar
2
· Visningar
914
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama