Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Eggad som jag blivit av alla kompetenskurser så hade jag ut djurinspektören idag för att gå igenom stallets släp så jag på sikt kan lösa...
Svar
19
· Visningar
1 932
Senast: elle12
·
H
Hästmänniskan Det finns utomlands men finns det här??? Tror ni att det finns någon som skulle kunna tänka sig att i Sverige betala större summor för...
2
Svar
23
· Visningar
3 080
Senast: Mio min Mio
·
E
Hästmänniskan Hejsan hoppsan! Jag har funderat på detta med hästförsäkring nu när jag länge har gått i hästköpartankar!:) Om man tänker sig ett...
2
Svar
26
· Visningar
2 612
Senast: nixa 324
·
Hästmänniskan Hej! Funderade lite hur man ska bli av med sin gödselstack i framtiden om man inte har ngn som kan komma och hämta den. läste om en typ...
Svar
13
· Visningar
1 288
Senast: cristobal
·
Hästmänniskan Jag sålde en ponny i torsdags och efter fem timmar så gav nya ägarna upp och var ungefär hysteriska, då ponnyn var rädd för deras sto...
Svar
17
· Visningar
2 218
Senast: nocki
·
S
Hästmänniskan Visste inte om jag skulle lägga detta på avel eller hästverksam? Hur som helst, har sett i flera annonser att det är vanligt att man...
2
Svar
30
· Visningar
2 393
Senast: sydney
·
P
Hästmänniskan Jag är bara lite nyfiken vad folk tycker. I dag kan man läsa till höger och vänster om hästhandlare som blir stämda. Men på vilka...
Svar
12
· Visningar
1 440
Senast: Babbel
·
Hästmänniskan Hur har ni med små stallar gjort för att få plats med allt o lite till? Mitt stall har måttet 5*12m. Jag vill ha ca 3 boxar...
2
Svar
27
· Visningar
4 109
Senast: nypet
·
Hästmänniskan Hej alla! Har ÄNTLIGEN kommit så långt att vi ska bygga ridhus på gården!:bow::banana: Men nu helt plötsligt så kom ett litet...
Svar
5
· Visningar
956
Senast: Behati
·
Hästmänniskan Vad finns det för erfarenheter här angående kraftfoderautomater för lösdrift/haggående hästar för att kunna fodra hästarna regelbundet...
Svar
3
· Visningar
1 008
Senast: Plus
·
Hästmänniskan Nu är det såhär att jag har hästen uppstallad i ett kollektivt stall, o det betyder ju att alla ska hjälpa till tillsamans. Fast...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 193
Senast: Mitrolle
·
Hästmänniskan Hej! Funderade lite hur man ska bli av med sin gödselstack i framtiden om man inte har ngn som kan komma och hämta den. läste om en typ...
Svar
3
· Visningar
1 010
Hästmänniskan Vi letar mark...söker minst 4ha för uppförande av anläggning... Men hur svårt är det att få tag i någon som vill sälja mark?? Är man...
Svar
11
· Visningar
1 705
Senast: LillaMy
·
Hästmänniskan Nån som vet var jag kan läsa mer om nån slags förbränningsanläggning för gödsel, där man faktiskt får nytta av skiten :)?
Svar
1
· Visningar
808
L
Hästmänniskan Stallbygget fortskrider... Börjar nu att fundera på el och vatten. Vad ska jag tänka på? Elvattenkoppar är jag inne på men tycker det...
Svar
15
· Visningar
5 234
Senast: LadySara
·
S
Hästmänniskan Hej. Står just nu i ett relativt litet stall (7 boxar) som är kollektivt, dvs. vi tar hand om in/utsläpp,fodringar, får köpa in...
Svar
8
· Visningar
1 367
Senast: issikka
·
J
Hästmänniskan Hej, betalar man försäkringen om man har en häst på foder? Mvh Josse
2
Svar
24
· Visningar
2 184
Senast: kaktusen
·
Hästmänniskan Har nu skrapat av för min blivande (superbilliga) ridbana. Visade sig vara jättefin men dock alldeles för mjuk sand under. Min fråga...
Svar
7
· Visningar
1 152
Senast: Scata
·
Hästmänniskan Jag har tänkt arrendera hela det stall där jag nu står inhyrd. Det finns 4 hyresgästen till i stallet. Jag tycker det är lite hipp som...
Svar
16
· Visningar
2 445
Senast: Sar
·
A
Hästmänniskan Jag skulle vilja veta hur andra räknar när dom räknar ut stallhyran och vad som ingår. Det jag är mest nyfiken på är hur mycket man...
Svar
19
· Visningar
1 642
Senast: andrisi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama