Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

B
Hästmänniskan Har inte prata med ägaren på ett tag nu sist så bestämde vi att han skulle komma och hämta sin häst i januari. Då jag inte orkar att han...
2
Svar
22
· Visningar
3 069
Senast: incognito
·
Hästmänniskan Nån som vet om det finns nån utbildning (typ KY/kostnadsfri) till equiterapeut? Dem hade väl precis lagt ner nån i katrineholm eller var...
Svar
11
· Visningar
3 853
Senast: SiZo
·
Hästmänniskan Hur galler forsakringarna nar man tar hasten utomlands? Ar det fortfarande samma sjalvrisk mm?
Svar
2
· Visningar
741
Senast: cubox
·
Hästmänniskan Vart försäkrar man sitt fullblod som ska användas som vanlig "hobbyhäst"? Är dom dyrare att försäkra än vanliga ridhästar? Behöver...
2
Svar
23
· Visningar
4 122
J
Hästmänniskan (Flytta gärna tråden om jag har lagt den fel) Hejsan Jag har en fundering ang mina försäkringar på hästarna. Fick papper från...
Svar
4
· Visningar
1 016
Senast: Mia_R
·
Svar
0
· Visningar
128
Senast: _L_
·
A
Hästmänniskan Jag funderar lite smått på att gå hovslagarlinjen, och helt "sadla om" (;)) från min nuvarande lärarinriktning. Jag har jobbat många...
2
Svar
22
· Visningar
8 839
Senast: sommarsol
·
L
Hästmänniskan Håller på att bli galen. :crazy: Där vi bor finns det nästan inga ridvägar. Men det finns ett motionsspår som är ett par kilometer. Det...
2
Svar
27
· Visningar
5 558
Senast: mango
·
E
Hästmänniskan De är vi 7 års ålder som dom slut mäts va om jag inte mins fel? har ett varmblod som jag funderar på att börja tävla med i hoppning o...
Svar
1
· Visningar
837
Senast: Joyride
·
Hästmänniskan Måste det vara sommar o sol när man gjuter platta eller kan man göra det nu i det väder som råder? (Omväxlande regn, sol, ett par...
Svar
4
· Visningar
1 428
Senast: Tacitus
·
J
Hästmänniskan Hej vet ej om jag skriver i rätt men är det någon som har nu bra tips på hur man kan få ner stolpar på et så lätt sätt som möjligt nu...
2
Svar
22
· Visningar
2 349
Senast: Jacksson_95
·
K
Hästmänniskan Våran hovslagare har lagt till en extra avgift nu om han skor/verkar en stor häst ex ardenner på 300kr. Har aldrig varit med om/eller...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 042
Senast: vdb
·
H
Hästmänniskan Snälla, hjälp mig för jag har fått motstridiga uppgifter ang detta. *Jag har ett företag däri vi deklarerar för våran näringsfastighet...
Svar
5
· Visningar
858
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Har en gummiflispaddock som är tuuuung att rida i. Har tänkt hyvla bort lite av fliset, och blanda i något som gör underlaget lite...
Svar
2
· Visningar
929
Senast: Moffsan
·
M
Hästmänniskan Jo, såhär är det att jag tog en häst på foder i sep 07. Och det har visat sig att hon inte går att rida pga av att hon har ont i ryggen...
Svar
8
· Visningar
1 113
Senast: Luleå
·
M
Hästmänniskan Hoppas denna tråd hamnar rätt... Funderar på att plocka ut mina två hästar på lösdrift i en av våra hagar. Min fråga är hur stor ska...
Svar
1
· Visningar
862
L
Hästmänniskan Har läst nånstans på detta forumet att eltrådar på höjden 30, 50, 80 och 120 cm håller allt från lammungar till hingstar innanför...
Svar
3
· Visningar
1 113
Senast: hermulen
·
C
Hästmänniskan HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP :eek: ungdomssektionen, som aldrig egentligen har funnits på våran ridklubb, håller på att dö ut :cry: på senaste...
Svar
13
· Visningar
1 055
Senast: rachan
·
S
Hästmänniskan Hej! Har en kompis som är fodervärd enligt kontrakt till den siste april-08. Men i söndes så kom ägren och bara hämta hästen. Utan...
Svar
4
· Visningar
2 139
Senast: incognito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod