Sv: Ägarbyte

någon som vet vart man ska vända sig ifall man har ett fullblod ? hittar inget om de :/

*kapar tråd*

Jag köpte min häst i polen, tidigare ägaren var inte inlagd i passet, utan bara den som utförde passet för 5år sedan... på ägarbyteslappen står det bara på polska... rasen är trakhener men reggad som typ halvblodsnånting... ska jag skicka in ägarbytet till typ ASVH ?

kan tillägga att det inte står någon som ägare i hans pass, utan endast uppfödaren.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
424
Senast: WildHorse
·
Övr. Katt Nästa helg ska vi sannolikt hämta hem en ny familjemedlem, en omplacering av en 9-årig ragdoll. Jag och min man har gått i kattplaner...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 800
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 316
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 090
Senast: Brynja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar