Sv: Ägarbyte

någon som vet vart man ska vända sig ifall man har ett fullblod ? hittar inget om de :/

*kapar tråd*

Jag köpte min häst i polen, tidigare ägaren var inte inlagd i passet, utan bara den som utförde passet för 5år sedan... på ägarbyteslappen står det bara på polska... rasen är trakhener men reggad som typ halvblodsnånting... ska jag skicka in ägarbytet till typ ASVH ?

kan tillägga att det inte står någon som ägare i hans pass, utan endast uppfödaren.

Liknande trådar

Hästmänniskan Varför ska man egentligen skicka in passet då hästen avlider? Vad händer med det? Min häst finns inte mer men jag har inte orkat ta tag... 2
Svar
20
· Visningar
1 387
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Som titeln lyder, är det klokt att köpa en häst på 141cm när man själv är 163? Jag är 19 och väger inte så mycket, men det kan ju... 2
Svar
38
· Visningar
2 925
Senast: Editten
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
497
Senast: Elo
·
Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
454
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka