Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

T
Hästmänniskan Jag fick häromdagen veta att mitt försäkringsbolag sagt upp min försäkring pga jag inte anmält ny adress till dem när jag flyttat så de...
Svar
8
· Visningar
1 338
Senast: lil-sis
·
S
Hästmänniskan Undrar hur det är om man vill kalla sig för stall- att ha ett stuterinamn är ju behäftat med en hel del krav o regler men att få kalla...
Svar
3
· Visningar
863
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Ni som har eget stall. Om ni fick ändra på två saker i ert stall, vad skulle det vara då? Är det saker ni inte har råd att göra eller...
Svar
12
· Visningar
1 285
Senast: trofé
·
S
Hästmänniskan Alla som rider har väl hört "vaddå, det kan väl inte vara jobbigt att rida, du sitter ju bara där! Det är ju hästen som rör sig!" Igår...
Svar
10
· Visningar
4 196
Senast: Maltise
·
S
Hästmänniskan Jag bara undrar hur gör jag när jag gett min inhyrning många chanser att bättra sin skötsel dels av lösdriften och sin egna häst som dom... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 509
Senast: Invinciblestables
·
J
Hästmänniskan Sitter här och blir mer o mer irriterad över en incident tidigare idag - med en bilist. Jag vet vem personen är men känner inte... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 442
Senast: Yamima
·
Hästmänniskan Hejsan alla kloka bukare :smirk:. Nu behöver jag era råd/synpunkter. Jag har, som kanske bland vissa redan är känt, en 8-åring. Han...
Svar
7
· Visningar
1 062
Senast: moonlightgarden
·
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Soyaa
·
Svar
0
· Visningar
155
·
Gnägg Vinter bus i hagen ;)
Svar
0
· Visningar
109
·
Gnägg Praktik hos Jan Olov Persson i fem veckor..
Svar
0
· Visningar
110
Senast: enjoyable
·
Hästmänniskan Hur gör ni som föder upp hästar och kanske har egen hingst. Har ni registrerat företag och isåfall i vilken form? Lönar det sig att ha...
Svar
1
· Visningar
1 028
Senast: Elisabethh
·
P
Hästmänniskan Hej! (hoppas jag lägger denna tråd rätt nu) Till hösten ska jag börja på gymnasieskolan. Jag fullkomligt ÄLSKAR hästar. Det är det...
Svar
8
· Visningar
1 162
Senast: LelleLilla
·
J
Hästmänniskan Hallå! Ridit sedan jag varit liten på ridskola, skött andras hästar, jobbat utomlands med hästar osv. Har aldrig fått egen häst av...
Svar
6
· Visningar
1 639
Senast: Immer
·
W
Hästmänniskan Kom igen, tror du att just DIN box kan vara störst? Skriv måtten och gärna bilder? Samt berätta lite mera om själva hästen, stallet och...
Svar
11
· Visningar
1 426
Senast: nexxa
·
Hästmänniskan Jaha, då ska vi bygga ut stallet! det är för närvarande 2 boxar och vi ska bygga ut yttligare 2 boxar, alltså blir det totala antalet...
Svar
8
· Visningar
1 437
Senast: Wilfa
·
Hästmänniskan vad har ni då drabbats av? trillade av en häst för ca 5 år sen, red barbacka, i skritt, hästen blev skrämd och hoppade till sidan... 2
Svar
26
· Visningar
19 563
Senast: corzette
·
S
Hästmänniskan Jag är en hästmänniska ut i fingerspetsarna. Har ridit hela livet och hade en ponny redan innan jag föddes. Planerna för mig var redan...
Svar
13
· Visningar
1 832
Senast: Sophia_
·
Hästmänniskan Jag mäter, ritar och planerar... Ska nu inreda vår gamla ladugård och funderar på om man ska ha murade väggar emellan boxarna och köpa... 2
Svar
29
· Visningar
4 929
Senast: jennyjenny
·
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Cowgirls
·