Så sant som du säger Aramis jag är för trött för detta, de blir så fel när man skriver här.
Enlig avtal ska jag ge deras häst kraftfoder de dagar dom inte är i stallet. Tre dagar i veckan ska dom avlasta mig, minst.
Ja ang en till hö häck så trr vi som ä rinblandade att de kan ge min ena häst lite frist då två stora rundbalar kanske kan få hästen att sluta jaga min? Men åt andra sidan varför,, ja de får man ju se ifall det byggs en till, det är ju inte så att matrial kostar.
Jag är inte sur, jag ä rutschasad att helt plötsligt stå med mer jobb än tänkt från början då man gå rå hämtar vatten i sex st dunkar per dag, sedan daglig mockning av ligghallen och så irretationen på att dom bara kanskita i att komma och så mycket folk tycker det är helt okie.
Jag förstår eran frågan men blir förvånad över att ni tycker det är helt okie att inhyrningen skiter i det anvsar denna tog på sig från början
är det vad ni är vana vid?
Jag har hyrt in mig hos folk och följt vad hyres värden sagt och jag har skött min häst varje dag.
Jag skriker inte och gormar på dem jagä rinte ens otrevlig emot dem när de väl är här jag ä rinte en sådan person,men det är väl därför jag sitter där jag gör idag.
Varför antas jagvara otrevlig och ovillig att reda upp detta? jag har skrivet att jag försökt få kontakt jag har försökt prata med dem,em får ingen gensvar alls, bara en tystnad. Hur ska jag då bete mig? Fortstta sköta deras häst månad efter månad för 400kr/mån?