Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

W
Hästmänniskan Vad är viktigt att tänka på när man bygger nytt? Är det elfel månne som oftast är orsaken? Kan man undvika sådant på annat sätt ä att... 2
Svar
20
· Visningar
4 530
Senast: Centaur
·
Hästmänniskan Jag ska sälja en sadel och naturligt nog vill den potentiella köparen prova den innan hon bestämmer sig. Frågan är bara hur man löser...
Svar
4
· Visningar
1 196
Senast: Centaur
·
Hästmänniskan Om man ska göra en ridbana, behöver man ansöka om lov hos kommunen då eller är det bara att börja gräva och sanda på?
Svar
10
· Visningar
1 939
Senast: Tosen_85
·
C
Hästmänniskan tänkte höra om det är någon son gjort rid bana utanatt gräva ur massa! bara planat till lite o lakt duk o sen sand o i så fal hur mycket...
Svar
11
· Visningar
1 494
Senast: a1agnlju
·
B
Hästmänniskan jag är så intresserad av denna ras o shire funderar starkt på att skaffa mig en sådan. Men ni som har sådana raser vad ska man tänka på...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: schelin_j
·
N
Hästmänniskan har ett dilemma. har ett sto sen några år tillbaks som jag tycker väldigt mycket om och som jag tänkt mig avla på i framtiden. det... 2
Svar
27
· Visningar
2 506
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Jag vill se bilder på lösdrifter,ligghallar och vindskydd. Ska börja bygga men vet inte riktigt hur jag ska ha det än eller i vilken... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
12 650
Senast: charmant
·
Hästmänniskan När kommer passet till andvändning? Om man ska ta en häst på foder, ska man be att få med passet då? :confused:
Svar
3
· Visningar
681
Senast: elof01
·
G
Hästmänniskan Jag har hittat min drömhäst. OCH den är i min prisklass. Hur ofta händer det? MEN han står i andra änden av landet. Är jag knäpp... 2
Svar
28
· Visningar
2 912
Senast: schelin_j
·
L
Hästmänniskan Jag ska göra en foderhäck där en rundbal med hö ska få plats. jag hade tänkt pallar med pallkragar först, men när storbals-iden kom... 2
Svar
29
· Visningar
14 753
Senast: lundborg
·
Hästmänniskan Jag funderar på att köpa stockås torvströ. Är det nån som har testat den? Finns en vanlig och en sållad vad är bäst?
Svar
14
· Visningar
2 315
T
Hästmänniskan Väljer att skriva detta inlägg som anonym, eftersom det hela fortfarande är rätt känsligt... Efter sex års äktenskap har min man valt...
Svar
8
· Visningar
1 809
Senast: Chivita
·
V
Hästmänniskan i juni lämnade jag in min sadel till ett företag som skulle sälja den åt mig och i väntan på dett har jag då provat olika sadlar och har...
Svar
10
· Visningar
1 316
Senast: diartistakasha
·
B
  • Låst
Hästmänniskan hej jag är lite sugen att sy lite saker till min häst. undrar då om det är någon som har bra ideer eller tips... skulle vilja veta...
Svar
1
· Visningar
944
Senast: mysko
·
M
Hästmänniskan Hejsan! Jag undrar om nån vet om det finns nåt Ridgymnasie i Göteborg? :p Jag bor i Torslanda och vill ha ett ganska nära gymnasie. I...
Svar
7
· Visningar
1 435
Senast: Daylight
·
T
Hästmänniskan Ska köpa en sele. Har hittat en sådär 60 mil härifrån. Hur gör man för att inte bli blåst? Jag har sett selen på bild och säljaren...
Svar
6
· Visningar
1 027
Senast: a1agnlju
·
N
Hästmänniskan Hej alla glada bukisar. Finns det ngn på detta forum som har lyckats konstruera en egen timer som öppnar en högrind med handtag el en...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Vet någon var man kan få tag på ett gallerskydd till lysrör (ca 65 cm långt) som sitter i boxen. Vi har nyss tagit bort mellanväggen för...
Svar
6
· Visningar
1 747
Senast: Sar
·
Hästmänniskan Trodde jag skulle få massa träffar på sökfunktionen men icke. Jag behöver tips på nervositetsträning! Det skulle hjälpa mig mycket, inte...
Svar
2
· Visningar
1 079
Senast: Chili
·
Hästmänniskan Jag ska antagligen gå Stuab´s hästmassageutbildning till hösten. Undrar om det är nån här som har gått den, och vad ni i så fall tyckte...
Svar
1
· Visningar
1 145
Senast: Kafferosta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka