Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Undrar hur det är med länsstyrelsen egentligen... som jag fattat måste detbesiktigas om man bygger för fler än 4 hästar. Men nu undrar...
Svar
6
· Visningar
1 630
Senast: Tacitus
·
Hästmänniskan Hej! Jo det är såhär att vi letar d-ponny och jag har hittat några fina från privatpersoner i danmark.Men vi har pratat med en vän och...
Svar
4
· Visningar
1 157
Senast: rebeckasff
·
W
Hästmänniskan Vill inte ha något galler i stallet, enbart på fönstren, så jag undrar hur högt upp man skall laga väggen för att de inte lätt hoppar ut...
Svar
6
· Visningar
1 154
Senast: rebeckasff
·
Hästmänniskan Vi ska renovera befintlig ladugård till sommaren, förra sommaren gjordes stallet om genom att höja tak plus bygga två boxar men nu ska...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: Trissa
·
Hästmänniskan Vad kostar det att göra ett ägarbyte? Syftar på passet som ska ändras och så.
2
Svar
26
· Visningar
2 451
Senast: Josse58
·
L
Hästmänniskan Hejsan! Jag är i tagen med att bygga paddock och vi ska göra en lite fulingvariant... vi lägger matta och sedan enbart sand över. Inga...
Svar
7
· Visningar
3 811
Senast: LiselotteA
·
S
Hästmänniskan Jag ringde och frågade ett transportbolag vad det skulle kosta att ta upp en häst fick ett pris + moms. Jag frågade då också när de...
Svar
3
· Visningar
965
Hästmänniskan Är det någon som bor på gemensam hästgårdsanläggning? Jag menar en samfällighet där man äger sitt hus men även en andel i stall, ridhus...
Svar
1
· Visningar
977
Senast: Targa
·
G
Hästmänniskan Hej Har bläddrat runt bland trådar ang. köpekontrakt men blir inte riktigt klok ändå... Sitter och kikar på Lars Deckemans...
Svar
3
· Visningar
2 650
Senast: boccia
·
A
Hästmänniskan Jag har en del frågor nu jag gärna skulle vilja ha svar på! *Ungefär vad kostar det att vaccinera hästen mot hästinfluensa och...
Svar
4
· Visningar
1 011
Svar
0
· Visningar
103
Senast: Pilo
·
Svar
0
· Visningar
119
·
Gnägg På väg från ridhuset efter clinic
Svar
0
· Visningar
140
·
P
Hästmänniskan Hejsan på er alla bukare:) Jag skall flytta till en liten hästgård nu om ett par veckor.. Djurskydd och inspektion har gjorts på...
Svar
13
· Visningar
2 485
Senast: elle12
·
Hästmänniskan Jag har sysslat med hästar sen jag var 4 år gammal, och jag har alltid velat hjälpa ”problem-hästar” och hjälpa hästar som folk vill bli...
2
Svar
29
· Visningar
4 249
Senast: Mirraya
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag ska ta häst på foder, ev senare köpa. Det blir superkul, jag behöver verkligen det.. Men då kommer...
Svar
7
· Visningar
1 001
Senast: Luleå
·
L
Hästmänniskan Vi har Lars Deckemans uppstallningskontrakt. I kontrakter står det " uppstallningsvärden skall svara för att stallet/anläggningen är i...
Svar
10
· Visningar
1 316
Hästmänniskan Hoppas det är rätt tråd. Jag har planer på att börja styrketräna har ett "eget" gym. Jag skulle vilja träna så att jag är starkare i...
Svar
2
· Visningar
1 986
W
Hästmänniskan Hur gör man alltså en utebox med så bra luft som det ät möjligt?? Kan man få luften såpass bra att man till och med kan stänga övre...
Svar
2
· Visningar
1 054
B
Hästmänniskan Jag har bytt stall för ca 2 månader sedan, jag trivs ypperligt förutom en detalj. Det är stall ägaren som mäter upp fodret och hon ger...
Svar
9
· Visningar
1 324
Senast: BluerainWaterdrop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama