Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Undrar hur det är med länsstyrelsen egentligen... som jag fattat måste detbesiktigas om man bygger för fler än 4 hästar. Men nu undrar...
Hästmänniskan
Hej!
Jo det är såhär att vi letar d-ponny och jag har hittat några fina från privatpersoner i danmark.Men vi har pratat med en vän och...
Hästmänniskan
Vill inte ha något galler i stallet, enbart på fönstren, så jag undrar hur högt upp man skall laga väggen för att de inte lätt hoppar ut...
Hästmänniskan
Vi ska renovera befintlig ladugård till sommaren, förra sommaren gjordes stallet om genom att höja tak plus bygga två boxar men nu ska...
Hästmänniskan
Hejsan!
Jag är i tagen med att bygga paddock och vi ska göra en lite fulingvariant... vi lägger matta och sedan enbart sand över. Inga...
Hästmänniskan
Är det någon som bor på gemensam hästgårdsanläggning? Jag menar en samfällighet där man äger sitt hus men även en andel i stall, ridhus...
Hästmänniskan
Jag har sysslat med hästar sen jag var 4 år gammal, och jag har alltid velat hjälpa ”problem-hästar” och hjälpa hästar som folk vill bli...
Hästmänniskan
Vi har Lars Deckemans uppstallningskontrakt.
I kontrakter står det " uppstallningsvärden skall svara för att stallet/anläggningen är i...
Hästmänniskan
Jag har bytt stall för ca 2 månader sedan, jag trivs ypperligt förutom en detalj. Det är stall ägaren som mäter upp fodret och hon ger...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.