JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jag ska antagligen gå Stuab´s hästmassageutbildning till hösten. Undrar om det är nån här som har gått den, och vad ni i så fall tyckte! Hur det har blivit efteråt med jobb osv. Eller om någon t.o.m ska gå till hösten!
//Miss Kala\\
Sv: Hästmassage-utbildning
Gammal tråd men exakt samma sak undrar jag också, någon?
Hästmänniskan
Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2
3
Hästmänniskan
Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Hästmänniskan
Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Sommartid
Samhälle Jag gillade också det inlägget (nu hittar jag det inte igen) och menar att när man gillar innebär det inte att man citerar eller skulle...
Sel
2 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Vette tusan vad som flög i min kropp i dag. Har från jag vaknade haft ont i magen och behövt ränna på toa återkommande med kort varsel...
Enya
3 minuter sedan
Svar: 1 030
Visningar: 32 332
Allmänt
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Hon ser lite mindre ding ut nu som helt vuxen, men helt klart fortfarande märkligt utseende. Ägaren har en till nu som bara är valp, men...
Lyan
7 minuter sedan
Svar: 1 700
Visningar: 165 316
Hund
Silverduk
Övr. Hund Nu har jag inte kollat pa silverdukar pa manga ar, den Jag har ar sakert 10-15 ar gammal, men Jag har nog aldrig sett en som skulle...
hastflicka
7 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 115
Hund
Vinthund som gårdshund?
Hundavel & Ras Terriers är knappast mindre benägna att sticka på jakt än vinthundar.
Migo
11 minuter sedan
Svar: 15
Visningar: 435
Hund
Skoning
Svar: 19
Visningar: 354
Vård
Annonsera Mera VIII
Gnägg En av ägarna till ett stall där jag stått tidigare annonserar på FB om att de säljer foder. Hösilage av utmärkt kvalitet, och så bild på...
MiniLi
11 minuter sedan