Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

L
Hästmänniskan Jag ska göra en foderhäck där en rundbal med hö ska få plats. jag hade tänkt pallar med pallkragar först, men när storbals-iden kom...
2
Svar
29
· Visningar
14 673
Senast: lundborg
·
Hästmänniskan Jag funderar på att köpa stockås torvströ. Är det nån som har testat den? Finns en vanlig och en sållad vad är bäst?
Svar
14
· Visningar
2 314
T
Hästmänniskan Väljer att skriva detta inlägg som anonym, eftersom det hela fortfarande är rätt känsligt... Efter sex års äktenskap har min man valt...
Svar
8
· Visningar
1 809
Senast: Chivita
·
V
Hästmänniskan i juni lämnade jag in min sadel till ett företag som skulle sälja den åt mig och i väntan på dett har jag då provat olika sadlar och har...
Svar
10
· Visningar
1 310
Senast: diartistakasha
·
B
  • Låst
Hästmänniskan hej jag är lite sugen att sy lite saker till min häst. undrar då om det är någon som har bra ideer eller tips... skulle vilja veta...
Svar
1
· Visningar
928
Senast: mysko
·
M
Hästmänniskan Hejsan! Jag undrar om nån vet om det finns nåt Ridgymnasie i Göteborg? :p Jag bor i Torslanda och vill ha ett ganska nära gymnasie. I...
Svar
7
· Visningar
1 423
Senast: Daylight
·
T
Hästmänniskan Ska köpa en sele. Har hittat en sådär 60 mil härifrån. Hur gör man för att inte bli blåst? Jag har sett selen på bild och säljaren...
Svar
6
· Visningar
1 014
Senast: a1agnlju
·
N
Hästmänniskan Hej alla glada bukisar. Finns det ngn på detta forum som har lyckats konstruera en egen timer som öppnar en högrind med handtag el en...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Vet någon var man kan få tag på ett gallerskydd till lysrör (ca 65 cm långt) som sitter i boxen. Vi har nyss tagit bort mellanväggen för...
Svar
6
· Visningar
1 740
Senast: Sar
·
Hästmänniskan Trodde jag skulle få massa träffar på sökfunktionen men icke. Jag behöver tips på nervositetsträning! Det skulle hjälpa mig mycket, inte...
Svar
2
· Visningar
1 078
Senast: Chili
·
Hästmänniskan Jag ska antagligen gå Stuab´s hästmassageutbildning till hösten. Undrar om det är nån här som har gått den, och vad ni i så fall tyckte...
Svar
1
· Visningar
1 142
Senast: Kafferosta
·
Gnägg Jag och Chiva innan dressyrmomentet.
Svar
0
· Visningar
109
Senast: SusieQ
·
Gnägg Jag och Martina på träning för Johanna Aspnäs.
Svar
0
· Visningar
106
Senast: SusieQ
·
Hästmänniskan Nu inför vårens sådd funderar jag på vad vi ska ha för fröblandning till betena. Det kommer att sås korn med insådd för vall. På endel...
Svar
2
· Visningar
1 198
Senast: Calvaro
·
Hästmänniskan Ja, vart får man tag på det? Alltså, inte sådana saker som säljs i massor av tex h**ks. Lite dyrare pris inget hinder.. Skulle vara...
Svar
3
· Visningar
1 318
Senast: Smuldaisy
·
I
Hästmänniskan Jag skriver idag under anonymt nick eftersom jag tycker att detta är en känslig fråga. I september -07 fick jag chansen att hyra ett...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 435
Senast: Jenny
·
V
Hästmänniskan Har blivit förfrågad om att ange löneanspråk för ett eventuellt jobb som häst- och stallskötare i ett trav- och galoppstall. Frågar nu...
Svar
6
· Visningar
1 545
Senast: Mynta2
·
  • Låst
Hästmänniskan Detta är ingen annons - vårt stall är överfullt, så snälla ta inte bort den. Jag är nyfiken på vilken stallhyra som är rimlig i vårt...
Svar
2
· Visningar
991
D
Hästmänniskan Har haft en häst i min besittning sen augusti 2007. Fodervärdsavtal är skrivet som går ut 20080228. Där är även angivet priset på...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 483
Senast: Disack
·
H
Hästmänniskan Vi håller på att totalrenovera stallet och jag har allt klart för mig hur jag vill ha det så det skall funka på ett smidigt sätt.:) Men...
Svar
3
· Visningar
1 297
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka