Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jaha, då har sambon gått och köpt en dyr leksak, en fyrhjuling. För att det inte bara ska vara en dyr leksak har jag blivit lovad att...
Svar
17
· Visningar
5 553
Senast: zeus
·
D
Hästmänniskan Jag har kommit in i den här situationen som ny fodervärd. Så för att börja från början... Såg hästen på annons och hon var på...
Svar
16
· Visningar
1 887
Senast: Dennis
·
H
Hästmänniskan I dagens tidning kunde man läsa om hur en man har misskött sina hästar ingen hovvård, väldigt smutsiga boxar etc. 5 hästar avlivades...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: Tosen_85
·
Hästmänniskan ... jag kan inte bestämma mig.... Jag ska bygga ett nytt stall:) Jättekul! Men... Jag kan inte bestämma mig hur jag ska bygga...
2
Svar
27
· Visningar
2 994
Senast: Tosen_85
·
Hästmänniskan har ni nå bra tips vad man ska tänka på när man ska skaffa foderhäst eller köpa häst?? Säg gärna va ni tänker på! Ska nämlingn åka...
2
Svar
23
· Visningar
2 269
Senast: miamiSwing
·
T
Hästmänniskan Jag fick häromdagen veta att mitt försäkringsbolag sagt upp min försäkring pga jag inte anmält ny adress till dem när jag flyttat så de...
Svar
8
· Visningar
1 332
Senast: lil-sis
·
S
Hästmänniskan Undrar hur det är om man vill kalla sig för stall- att ha ett stuterinamn är ju behäftat med en hel del krav o regler men att få kalla...
Svar
3
· Visningar
861
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Ni som har eget stall. Om ni fick ändra på två saker i ert stall, vad skulle det vara då? Är det saker ni inte har råd att göra eller...
Svar
12
· Visningar
1 280
Senast: trofé
·
S
Hästmänniskan Alla som rider har väl hört "vaddå, det kan väl inte vara jobbigt att rida, du sitter ju bara där! Det är ju hästen som rör sig!" Igår...
Svar
10
· Visningar
4 186
Senast: Maltise
·
S
Hästmänniskan Jag bara undrar hur gör jag när jag gett min inhyrning många chanser att bättra sin skötsel dels av lösdriften och sin egna häst som dom...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 504
Senast: Invinciblestables
·
J
Hästmänniskan Sitter här och blir mer o mer irriterad över en incident tidigare idag - med en bilist. Jag vet vem personen är men känner inte...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 395
Senast: Yamima
·
Hästmänniskan Hejsan alla kloka bukare :smirk:. Nu behöver jag era råd/synpunkter. Jag har, som kanske bland vissa redan är känt, en 8-åring. Han...
Svar
7
· Visningar
1 055
Senast: moonlightgarden
·
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Soyaa
·
Svar
0
· Visningar
143
·
Gnägg Vinter bus i hagen ;)
Svar
0
· Visningar
107
·
Gnägg Praktik hos Jan Olov Persson i fem veckor..
Svar
0
· Visningar
104
Senast: enjoyable
·
Hästmänniskan Hur gör ni som föder upp hästar och kanske har egen hingst. Har ni registrerat företag och isåfall i vilken form? Lönar det sig att ha...
Svar
1
· Visningar
1 027
Senast: Elisabethh
·
P
Hästmänniskan Hej! (hoppas jag lägger denna tråd rätt nu) Till hösten ska jag börja på gymnasieskolan. Jag fullkomligt ÄLSKAR hästar. Det är det...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: LelleLilla
·
J
Hästmänniskan Hallå! Ridit sedan jag varit liten på ridskola, skött andras hästar, jobbat utomlands med hästar osv. Har aldrig fått egen häst av...
Svar
6
· Visningar
1 630
Senast: Immer
·
W
Hästmänniskan Kom igen, tror du att just DIN box kan vara störst? Skriv måtten och gärna bilder? Samt berätta lite mera om själva hästen, stallet och...
Svar
11
· Visningar
1 415
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama