Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vet någon var man kan få tag på ett gallerskydd till lysrör (ca 65 cm långt) som sitter i boxen. Vi har nyss tagit bort mellanväggen för...
Hästmänniskan
Trodde jag skulle få massa träffar på sökfunktionen men icke. Jag behöver tips på nervositetsträning! Det skulle hjälpa mig mycket, inte...
Hästmänniskan
Jag ska antagligen gå Stuab´s hästmassageutbildning till hösten. Undrar om det är nån här som har gått den, och vad ni i så fall tyckte...
Hästmänniskan
Nu inför vårens sådd funderar jag på vad vi ska ha för fröblandning till betena. Det kommer att sås korn med insådd för vall. På endel...
Hästmänniskan
Har blivit förfrågad om att ange löneanspråk för ett eventuellt jobb som häst- och stallskötare i ett trav- och galoppstall. Frågar nu...
Hästmänniskan
Vi håller på att totalrenovera stallet och jag har allt klart för mig hur jag vill ha det så det skall funka på ett smidigt sätt.:) Men...
Hästmänniskan
Jag rider bara på ridskola 2ggr i veckan och har ingen medryttarhäst så det är ju svårt för mig att träna annat än på lektionerna, när...
Hästmänniskan
Jag har skrivit en tråd förut ang. köpa tillbaka sin häst, och jag köpte tillbaka honom, dock är han inte fullt betald, utan jag lade en...
Hästmänniskan
Var hos läkaren för ett tag sedan för utredning för reumatism, men hon hittade också en massa andra fel på min arma kropp :angel: bland...
Hästmänniskan
Pratade med tjejen som är fodervärd till min unghäst. Han är 152 cm i mankhöjd, tjock och trind, och har forcerat hagens staket där han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.