Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Sommardag :) Som ni ser har hon bandage på ett bakben pga. en skada hon fick när hon blev påkörd.. allt gick tack och lov bra och denna...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Ekblomma
·
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Nixehen
·
Hästmänniskan Om vi ska rida 2-3 turer om sommaren i ett företags regi, måste vi då be om tillstånd att rida på allmäna grusvägar??
Svar
3
· Visningar
846
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Min lilla medryttare ( eller hennes mamma) har inte hört av sig på flera veckor. Tjejen är i 10 årsåldern. Jag vet ju att hon har mycket...
Svar
10
· Visningar
1 337
Senast: lakrits
·
Hästmänniskan Jag ska troligtvis skriva på kontrakt om en vermblods vallack på tisdag :D ska bli så himla kul, han är underbar :love: 9 år, man märker... 2
Svar
25
· Visningar
2 051
Senast: Bulle
·
Hästmänniskan Äger box i ett kollektivstall med 23 st boxar. Har varit med i styrelsen som ledamot i 4år. Nu har jag blivit tillfrågad om...
Svar
4
· Visningar
2 373
Hästmänniskan Jag undrar om någon har tips om bra underlag på en utomhusridbana? Jag rider dressyr och den används bara för de egna hästarna. Har...
Svar
2
· Visningar
1 042
Senast: Sandan
·
Hästmänniskan Hjälp mig nu, hur ska jag göra. Idag var några och provred en häst jag har tillsalu, och har sålt nån förut, men det här var verkligen...
Svar
14
· Visningar
2 510
Senast: Chivita
·
Gnägg Det enda sto jag haft, någon fin Kolbäcksdag sedan hon anlänt till mig..stannade bara en månad.
Svar
0
· Visningar
100
Hästmänniskan Idag var jag och hälsade på ett stort inackorderingsstall i närheten av mig och kollade in deras nya ridhus. Med mig hade jag dottern på... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
7 350
Senast: Invinciblestables
·
L
  • Låst
Hästmänniskan Hur många är det som fortfarande väntar? Jag har ringt och kollat efter våra men de säger bara att de ligger efter, jag förstår absolut...
Svar
9
· Visningar
985
Senast: mysko
·
S
  • Låst
Hästmänniskan Vad menas igentligen att ha en häst på foder? :confused: Om man nu skulle ha en häst på foder; vem betalar försäkringar mm?
Svar
4
· Visningar
823
·
P
Hästmänniskan Ja, vad tycker ni man bör kunna för att köpa häst?? Går lite i såna tankar men känner mig lite osäker på om jag kan tillräkligt... 2
Svar
38
· Visningar
2 862
Senast: plymen
·
T
Hästmänniskan Ja nu vet jag att det finns en tråd ang. vilket yrke man har, men vad bör man tjäna för att ha råd med egen häst? Antingen ensam eller... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 669
Senast: annapanna8
·
D
Hästmänniskan Är så grymt ledsen och besviken på grannarna. De flyttade hit för drygt ett år sedan. Allt var frid och fröjd. De fick låna vår traktor... 2
Svar
28
· Visningar
4 337
Senast: Desert_Wind
·
B
Hästmänniskan och flyttat pga kärleken? Bytt stad och tagit med hästen till pojkvännens stad? Hur fungerar det? Om du har en...
Svar
10
· Visningar
1 296
Senast: jassica
·
Gnägg min underbara fjording tildha :heart
Svar
0
· Visningar
159
Senast: tillan93
·
Gnägg löshoppning med min fjording tildha (115cm)
Svar
0
· Visningar
136
Senast: tillan93
·
  • Låst
Hästmänniskan Skulle så väldigt gärna vilja komma iväg utomlands och jobba med hästar. USA är drömmen men vet att det kan vara svårt så även England...
Svar
2
· Visningar
979
·
S
Hästmänniskan Hej allihopa! Har funderat väldigt länge på några saker.. I hela mitt liv har jag velat skaffa en egen häst. I augusti 2007 tog jag... 2
Svar
28
· Visningar
3 840
Senast: Slala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXI
  • Sytråden del 4
  • Ge ditt personnummer

Hund, Katt, Andra Djur