Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

B
Hästmänniskan Jag rider bara på ridskola 2ggr i veckan och har ingen medryttarhäst så det är ju svårt för mig att träna annat än på lektionerna, när...
2
Svar
31
· Visningar
3 247
Senast: ego78
·
Hästmänniskan Jag har skrivit en tråd förut ang. köpa tillbaka sin häst, och jag köpte tillbaka honom, dock är han inte fullt betald, utan jag lade en...
Svar
10
· Visningar
1 231
Senast: skjona
·
E
Hästmänniskan Var hos läkaren för ett tag sedan för utredning för reumatism, men hon hittade också en massa andra fel på min arma kropp :angel: bland...
Svar
14
· Visningar
7 344
Senast: Yrja
·
L
Hästmänniskan Jag satte ut en annons på min häst för 3 månader sedan.. Hittade då en tjej som lånade henne. Vi har skrivit kontrakt först 3 månader...
Svar
19
· Visningar
2 676
Senast: Lillemim
·
S
Hästmänniskan Pratade med tjejen som är fodervärd till min unghäst. Han är 152 cm i mankhöjd, tjock och trind, och har forcerat hagens staket där han...
Svar
5
· Visningar
7 676
Senast: nocki
·
Hästmänniskan Jag hoppas att jag la tråden rätt, annars får moderatorn gärna flytta på den :) Ja, vad är det man måste göra innan man kan börja...
Svar
5
· Visningar
1 193
Senast: fluffig
·
Hästmänniskan Jaha, då har sambon gått och köpt en dyr leksak, en fyrhjuling. För att det inte bara ska vara en dyr leksak har jag blivit lovad att...
Svar
17
· Visningar
5 560
Senast: zeus
·
D
Hästmänniskan Jag har kommit in i den här situationen som ny fodervärd. Så för att börja från början... Såg hästen på annons och hon var på...
Svar
16
· Visningar
1 888
Senast: Dennis
·
H
Hästmänniskan I dagens tidning kunde man läsa om hur en man har misskött sina hästar ingen hovvård, väldigt smutsiga boxar etc. 5 hästar avlivades...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: Tosen_85
·
Hästmänniskan ... jag kan inte bestämma mig.... Jag ska bygga ett nytt stall:) Jättekul! Men... Jag kan inte bestämma mig hur jag ska bygga...
2
Svar
27
· Visningar
2 994
Senast: Tosen_85
·
Hästmänniskan har ni nå bra tips vad man ska tänka på när man ska skaffa foderhäst eller köpa häst?? Säg gärna va ni tänker på! Ska nämlingn åka...
2
Svar
23
· Visningar
2 270
Senast: miamiSwing
·
T
Hästmänniskan Jag fick häromdagen veta att mitt försäkringsbolag sagt upp min försäkring pga jag inte anmält ny adress till dem när jag flyttat så de...
Svar
8
· Visningar
1 332
Senast: lil-sis
·
S
Hästmänniskan Undrar hur det är om man vill kalla sig för stall- att ha ett stuterinamn är ju behäftat med en hel del krav o regler men att få kalla...
Svar
3
· Visningar
861
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Ni som har eget stall. Om ni fick ändra på två saker i ert stall, vad skulle det vara då? Är det saker ni inte har råd att göra eller...
Svar
12
· Visningar
1 280
Senast: trofé
·
S
Hästmänniskan Alla som rider har väl hört "vaddå, det kan väl inte vara jobbigt att rida, du sitter ju bara där! Det är ju hästen som rör sig!" Igår...
Svar
10
· Visningar
4 189
Senast: Maltise
·
S
Hästmänniskan Jag bara undrar hur gör jag när jag gett min inhyrning många chanser att bättra sin skötsel dels av lösdriften och sin egna häst som dom...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 504
Senast: Invinciblestables
·
J
Hästmänniskan Sitter här och blir mer o mer irriterad över en incident tidigare idag - med en bilist. Jag vet vem personen är men känner inte...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 398
Senast: Yamima
·
Hästmänniskan Hejsan alla kloka bukare :smirk:. Nu behöver jag era råd/synpunkter. Jag har, som kanske bland vissa redan är känt, en 8-åring. Han...
Svar
7
· Visningar
1 055
Senast: moonlightgarden
·
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Soyaa
·