Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag är en hästmänniska ut i fingerspetsarna. Har ridit hela livet och hade en ponny redan innan jag föddes. Planerna för mig var redan...
Hästmänniskan
Jag mäter, ritar och planerar...
Ska nu inreda vår gamla ladugård och funderar på om man ska ha murade väggar emellan boxarna och köpa...
Hästmänniskan
Jag har alltid haft hästen i eget stall men nu på grund av studier så måste jag flytta hästen och ha den inackorderad.
Visst känns det...
Hästmänniskan
Är det bara jag som blir lite konfunderad när jag hör om alla foderhästar som varit utlånade och kommit tillbaka i dåligt skick? Jag som...
Hästmänniskan
Hej alla hästmänniskor! Jag jobbar ( för er som inte redan blivit söndertjatade med mitt kost och träningstjat) som PT och kotrådgivare...
Hästmänniskan
Undrar hur det är med länsstyrelsen egentligen... som jag fattat måste detbesiktigas om man bygger för fler än 4 hästar. Men nu undrar...
Hästnyheter När jag tittat på dressyr på TV och sett hästar som sett rejält obekväma ut med gapande mun, piskande svans och öronen tätt bakåtstrukna...
Hästmänniskan @Showjumper jag har nog alltid följt min plan, men å andra sidan haft extremt få krav.
Min ridhäst var av rätt ras, i en liten ovanlig...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.