Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vi håller som bäst på att mura upp vårt häststall och har en fråga ang höjden på dörrarna. Min pappa säger att dörrarna ska gå ända upp...
Hästmänniskan
Jag har en köpare på min häst, säljer inte häst så ofta, så därför har jag lite frågor. Eftersom flera har ringt och man hör historier...
Hästmänniskan
Jag hade tidigare min häst i ett kollektivstall, där vi var tre ägare och fyra hästar. 3 ponnyer och en stor häst, därav en av ponnyerna...
Hästmänniskan
Har hittat en väldigt fin häst på nätet. Hon verkar väldigt fin på beskrivningen och när jag pratade med ägaren så verkade som att detta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.