Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan har nu hittat min drömhäst, men vet inte om jag ska köpa den eller inte...:crazy: Just nu kan det inte bli mer fel tillfälle för...
Svar
4
· Visningar
918
Senast: Kockan
·
A
Hästmänniskan "Vår" ridskola tappar ryttare på löpande band just nu. Iallafall känns det så. Hur ska man göra för att lock till sig fler ryttare?
Svar
7
· Visningar
1 425
Senast: Soranto
·
L
Hästmänniskan Jag har hört talas om att det ska finnas en bok för översättning mellan svenska och engelska för häst termer och jag skulle väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 426
Senast: LIA
·
S
Hästmänniskan Igår när jag promenerade hem efter att ha ridit medryttarhästen kom jag på den absolut största skillnaden på nu och för 10-13 år sen...
Svar
11
· Visningar
1 674
S
Hästmänniskan Vi håller som bäst på att mura upp vårt häststall och har en fråga ang höjden på dörrarna. Min pappa säger att dörrarna ska gå ända upp...
Svar
7
· Visningar
8 039
Senast: Luleå
·
Hästmänniskan Måste försäkra min häst A1. Men jag är sämst på försäkringar, kikar runt lite på nätet och jämför. Vart har ni eran försäkring?
Svar
5
· Visningar
829
Senast: kirrekorv
·
Hästmänniskan Jag går just nu frisörutb och är klar i juni/juli nästa år. Är lite inne på hovslagare också. Så nu vill jag veta vilka skolor som är...
Svar
4
· Visningar
943
Senast: sommarsol
·
Hästmänniskan Jag har en köpare på min häst, säljer inte häst så ofta, så därför har jag lite frågor. Eftersom flera har ringt och man hör historier...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: rebus
·
Hästmänniskan Jag är nyfiken på att se bilder och få tips på inredning till stall och utrustning som man kan göra själv! Gärna hemmagjorda...
Svar
2
· Visningar
1 062
Senast: Bollen
·
Hästmänniskan Står i kollektivstall. Tycker det funkar bra i det stora hela, ibland hittar man på saker, alla tillsammans. Bla spa eller fester med...
2
Svar
25
· Visningar
2 639
Senast: tara
·
Gnägg min lilla polle
Svar
0
· Visningar
100
Senast: Zoo
·
A
Hästmänniskan Ja, vad gör man som sådan? De vill att jag ska bli ordförande men jag vet ju inte riktigt vad det innebär? Så berätta ni som vet...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: Saga-Kullberg
·
M
Hästmänniskan Hej! Undrar bara vad ni tycker är bäst? Eget stall hemma eller vara inackorderad i ett stall? Vad är det som är bra och dåligt med...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 908
Senast: Immer
·
U
Hästmänniskan jag vet inte om tråden ligger rätt men visste inte vart den skulle vara. men iallafall..min häst sparkar en del i väggen, framförallt...
Svar
6
· Visningar
1 054
Senast: Masse
·
M
Hästmänniskan Hejsan, jag undrar hur mycket ni betalar för era hästar i månaden ungefär, med stallplats foder m.m Det är så att jag antagligen ska...
2
Svar
25
· Visningar
2 490
Senast: minnisjasmin
·
V
Hästmänniskan Jag hade tidigare min häst i ett kollektivstall, där vi var tre ägare och fyra hästar. 3 ponnyer och en stor häst, därav en av ponnyerna...
Svar
6
· Visningar
972
Senast: Vannie
·
C
Hästmänniskan En konstig fråga kanske, såhär mitt i vintern. Men årets ekonomiska planering är i full gång. Hyr ett stall med hagar och en stor...
Svar
13
· Visningar
4 284
Senast: Tacitus
·
Hästmänniskan efter att ha hört rykten nu ikväll om att de ska bli mycket dyrare att ta lastbilskort till hösten så finns här nu allvarliga...
Svar
7
· Visningar
1 604
Senast: kickthecat
·
F
Hästmänniskan Har hittat en väldigt fin häst på nätet. Hon verkar väldigt fin på beskrivningen och när jag pratade med ägaren så verkade som att detta...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 384
Senast: SweetBriar
·
Gnägg Från dagens pay and ride
Svar
0
· Visningar
101