Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

K
Hästmänniskan tjoho, Jag vill bli en bättre ryttare (vem vill inte de?!) men problemet e att jag inte har möjlighet att rida särskilt ofta.. Så jag...
Svar
4
· Visningar
882
Senast: Yrrol69
·
L
  • Låst
Hästmänniskan jag har planer på att söka till djursjukvårdarutbildningen och behöver då ha praktik. undrar om det är någon som vet om man kan få...
Svar
1
· Visningar
1 587
Senast: mysko
·
L
Hästmänniskan Det är så att jag köpte en ny häst för ca 3 veckor sen. Det är en holsteiner från tyskland. Han har inget namn & i passet står det...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: _liinn_
·
Hästmänniskan Bara en liten undran, skulle du röntga en häst som är fullt frisk, 4 år gammal-precis inriden och som kommer kosta snäppet över 50 tusen...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 490
Senast: linus11
·
Gnägg Jag och den godkännde Espri avkomman Grojdon
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Nosgrimma
·
Svar
0
· Visningar
129
·
Svar
0
· Visningar
139
·
Svar
0
· Visningar
140
Gnägg Min lilla älskling Tvistur
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Caotica
·
Hästmänniskan Finns det någon kunnig människa här som kan berätta hur mycket el som behövs i ett staket för att hålla en rymningsbenägen häst inne...
Svar
15
· Visningar
5 374
Senast: Strajder
·
V
Hästmänniskan jag har funderta lite kring höåtgangen för tre hästar eller fler i varierande storlek fritillgång. finns det någon klok bukare som...
Svar
11
· Visningar
1 855
Senast: vickis-pajala
·
Hästmänniskan Idag är jag ledig, vilket har fått mig att sitta hemma o grubbla hela dagen.. Jag jobbar inte jättemycket just nu, ena månaden har jag...
Svar
9
· Visningar
1 176
Senast: boccia
·
M
Hästmänniskan Någon som vet om alla danska hästar märks?:confused:
Svar
16
· Visningar
2 002
Senast: dobbis
·
Hästmänniskan Hej jag letar och letar men finner inte vad lönerna ska vara, jag hittar bara höjningen... Kommunal har slutit avtal med Almega...
Svar
9
· Visningar
2 250
Senast: nocki
·
E
Hästmänniskan Nämligen som så att hästen ska säljas och jag undrar då över hennes norska hästpass. Någon som vet hur det är med ägarbyte och så? Hur...
Svar
2
· Visningar
1 159
Senast: emgard98
·
  • Låst
Hästmänniskan Hej!Vet ni några bra hästjobb??Jag vill jobba med hästar men vet inte vilket yrke!!!=/ Tack!
Svar
4
· Visningar
942
Senast: Lina_kj
·
J
Hästmänniskan Blir fundersam på att få in nya hyresgäster i mitt stall ju mer jag funderar på detta:( Två ska flytta ut nu nämligen, inget jag sörjer...
Svar
8
· Visningar
4 019
Senast: Jazza
·
Hästmänniskan Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är. 2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 325
B
Hästmänniskan Är det någon som har erfarenheter från att ta in hästar från Tyskland eller övriga europa? Vad kostar det? vart ska man vända sig och...
Svar
8
· Visningar
1 353
Senast: banshee
·
Hästmänniskan När behöver man tillstånd? Kopierat ur djuskyddslagen I 16 § djurskyddslagen (1988:534) finns bestämmelser om krav på tillstånd...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: TomasN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama