Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

D
Hästmänniskan Är så grymt ledsen och besviken på grannarna. De flyttade hit för drygt ett år sedan. Allt var frid och fröjd. De fick låna vår traktor...
2
Svar
28
· Visningar
4 323
Senast: Desert_Wind
·
B
Hästmänniskan och flyttat pga kärleken? Bytt stad och tagit med hästen till pojkvännens stad? Hur fungerar det? Om du har en...
Svar
10
· Visningar
1 294
Senast: jassica
·
Gnägg min underbara fjording tildha :heart
Svar
0
· Visningar
148
Senast: tillan93
·
Gnägg löshoppning med min fjording tildha (115cm)
Svar
0
· Visningar
134
Senast: tillan93
·
  • Låst
Hästmänniskan Skulle så väldigt gärna vilja komma iväg utomlands och jobba med hästar. USA är drömmen men vet att det kan vara svårt så även England...
Svar
2
· Visningar
976
Senast: mysko
·
S
Hästmänniskan Hej allihopa! Har funderat väldigt länge på några saker.. I hela mitt liv har jag velat skaffa en egen häst. I augusti 2007 tog jag...
2
Svar
28
· Visningar
3 820
Senast: Slala
·
Hästmänniskan Hur länge gäller ett veterinärintyg när man vill försäkra en häst. Ska ev. köpa en häst som är veterinärbes. för 3v sen. Gäller intyget...
Svar
8
· Visningar
805
Senast: Alexandra_W
·
S
Hästmänniskan Har någon erfarenhet av detta? Tänker göra ordning en ridbana och undrar över hur det funkar som underlag. Hade tänkt blanda det med...
Svar
1
· Visningar
1 137
Senast: cristobal
·
Hästmänniskan Om en ev. köpare inför ev. köp begär röntgen av en viss kroppsdel på en häst (pga. gammal skada där) och resultatet av röntgen blir att...
Svar
19
· Visningar
1 708
Senast: pimy
·
W
Hästmänniskan Jag och min syster tog över ett litet varmblodssto i oktober förra året. En riktig liten pärla är hon. Inridningen gick super och hon är...
Svar
3
· Visningar
1 331
Senast: Wincelot
·
L
Hästmänniskan Såhär ligger det till. Vår gård har tre olika stall. Varav vi hyr ut två. Till gården har vi stora bra hagar, ridbana, skog som aldrig...
Svar
10
· Visningar
1 665
Senast: Lilija
·
S
Hästmänniskan Hur ska man tänk om man ska köpa en ponny till riktigt små barn? vi ska köpa häst. Det blir en stor ridhäst till mig och en ponny...
2
Svar
22
· Visningar
3 609
Senast: Josefemma
·
Hästmänniskan Jag ska söka strömsholms unghästutbildning som är i sommar. Men det står att jag inte är berättigad studiemedel eftersom jag är under...
Svar
2
· Visningar
1 165
Senast: Morran
·
M
Hästmänniskan Vad ska man göra då? Jag åkte förbi en ridskola idag, har inte varit där på ett tag. Stannade till för att säga hej till en kompis...
Svar
5
· Visningar
1 049
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Min unghäst behöver en operation som en del härinne vet. Igår började försäkringsbolaget naturligtvis krångla och jag vet inte hur det...
Svar
13
· Visningar
1 516
Senast: sjoberga
·
M
Hästmänniskan Har funderat på en sak. Jag var spekulant på en häst i somras/höstas som jag ville ha. Ett föl, kankse inte idealisk förstahäst men allt...
Svar
9
· Visningar
1 254
Senast: Elina8
·
L
Hästmänniskan Jag står i ett tvåhästars stall med min häst, och jag betalar ca 600 för det men jo nu till frågan. Jag släpper ut hästarna 3-4 ggr i...
Svar
12
· Visningar
1 320
Senast: mirona
·
T
Hästmänniskan En häst i frihet äter 18 timmar per dygn och under hela tiden produceras magsyra (upp till 1.5 liter per timma) som användas för...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 968
Senast: Piraja
·
T
Hästmänniskan I januari -06 köpte vi en d-ponny som inte hade något hästpass. Tog hit en id-kontollant och skickade in papperen den 1/2-06. Tyvärr så...
Svar
4
· Visningar
1 100
Senast: _satelit_93
·
Svar
0
· Visningar
134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok