Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Är så grymt ledsen och besviken på grannarna. De flyttade hit för drygt ett år sedan. Allt var frid och fröjd. De fick låna vår traktor...
Hästmänniskan
Skulle så väldigt gärna vilja komma iväg utomlands och jobba med hästar. USA är drömmen men vet att det kan vara svårt så även England...
Hästmänniskan
Hur länge gäller ett veterinärintyg när man vill försäkra en häst. Ska ev. köpa en häst som är veterinärbes. för 3v sen. Gäller intyget...
Hästmänniskan
Om en ev. köpare inför ev. köp begär röntgen av en viss kroppsdel på en häst (pga. gammal skada där) och resultatet av röntgen blir att...
Hästmänniskan
Jag och min syster tog över ett litet varmblodssto i oktober förra året. En riktig liten pärla är hon. Inridningen gick super och hon är...
Hästmänniskan
Såhär ligger det till. Vår gård har tre olika stall. Varav vi hyr ut två. Till gården har vi stora bra hagar, ridbana, skog som aldrig...
Hästmänniskan
Min unghäst behöver en operation som en del härinne vet.
Igår började försäkringsbolaget naturligtvis krångla och jag vet inte hur det...
Hästmänniskan
Har funderat på en sak. Jag var spekulant på en häst i somras/höstas som jag ville ha. Ett föl, kankse inte idealisk förstahäst men allt...
Hästmänniskan
I januari -06 köpte vi en d-ponny som inte hade något hästpass. Tog hit en id-kontollant och skickade in papperen den 1/2-06. Tyvärr så...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.