Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Min lilla medryttare ( eller hennes mamma) har inte hört av sig på flera veckor. Tjejen är i 10 årsåldern. Jag vet ju att hon har mycket...
Hästmänniskan
Jag ska troligtvis skriva på kontrakt om en vermblods vallack på tisdag :D ska bli så himla kul, han är underbar :love: 9 år, man märker...
Hästmänniskan
Hjälp mig nu, hur ska jag göra.
Idag var några och provred en häst jag har tillsalu, och har sålt nån förut, men det här var verkligen...
Hästmänniskan
Idag var jag och hälsade på ett stort inackorderingsstall i närheten av mig och kollade in deras nya ridhus. Med mig hade jag dottern på...
Hästmänniskan
Hur många är det som fortfarande väntar?
Jag har ringt och kollat efter våra men de säger bara att de ligger efter, jag förstår absolut...
Hästmänniskan
Ja nu vet jag att det finns en tråd ang. vilket yrke man har, men vad bör man tjäna för att ha råd med egen häst?
Antingen ensam eller...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.