Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Z
Hästmänniskan Hoppas på att få lite klarhet i detta.. Jag är veterinärstudent, och ska i sommar arbeta på ett större djursjukhus. De sa att det var...
Svar
12
· Visningar
1 644
Senast: sizzla
·
L
Hästmänniskan Känns som jag behöver ventilera mina tankar lite, och se vad ni har och säga om min situation.. För och dra historien lite snabbt så...
Svar
10
· Visningar
1 066
Senast: Elan01
·
Gnägg Sto f. 2003 e. Jeopardy-Aladin Z. Banhoppningsträning 17/2-08, 90cm.
Svar
0
· Visningar
145
Senast: Linn_H
·
M
Hästmänniskan Jag har har till 99% fått ett häst jobb en bra bit härifrån närmare bestämt... Skåne, det känns så himla kul att min tränare lagt ner...
Svar
16
· Visningar
1 185
Senast: Mahogney
·
Hästmänniskan Många trådar från mig nu men jag har massor med funderingar. Sambon och jag har köpt gård, med ridhus, stall och hela kittet. Det...
Svar
1
· Visningar
909
Senast: Tacitus
·
T
Hästmänniskan Hej. Vilka papper ska man få med vid hästköp (ex. pass)? (Finns det en sån här tråd redan så får ni gärna länka till den!)...
Svar
4
· Visningar
1 329
Senast: Madelene
·
Gnägg Sommardag :) Som ni ser har hon bandage på ett bakben pga. en skada hon fick när hon blev påkörd.. allt gick tack och lov bra och denna...
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Ekblomma
·
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Nixehen
·
Hästmänniskan Om vi ska rida 2-3 turer om sommaren i ett företags regi, måste vi då be om tillstånd att rida på allmäna grusvägar??
Svar
3
· Visningar
844
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Min lilla medryttare ( eller hennes mamma) har inte hört av sig på flera veckor. Tjejen är i 10 årsåldern. Jag vet ju att hon har mycket...
Svar
10
· Visningar
1 331
Senast: lakrits
·
Hästmänniskan Jag ska troligtvis skriva på kontrakt om en vermblods vallack på tisdag :D ska bli så himla kul, han är underbar :love: 9 år, man märker...
2
Svar
25
· Visningar
2 040
Senast: Bulle
·
Hästmänniskan Äger box i ett kollektivstall med 23 st boxar. Har varit med i styrelsen som ledamot i 4år. Nu har jag blivit tillfrågad om...
Svar
4
· Visningar
2 371
Hästmänniskan Jag undrar om någon har tips om bra underlag på en utomhusridbana? Jag rider dressyr och den används bara för de egna hästarna. Har...
Svar
2
· Visningar
1 036
Senast: Sandan
·
Hästmänniskan Hjälp mig nu, hur ska jag göra. Idag var några och provred en häst jag har tillsalu, och har sålt nån förut, men det här var verkligen...
Svar
14
· Visningar
2 508
Senast: Chivita
·
Gnägg Det enda sto jag haft, någon fin Kolbäcksdag sedan hon anlänt till mig..stannade bara en månad.
Svar
0
· Visningar
98
Hästmänniskan Idag var jag och hälsade på ett stort inackorderingsstall i närheten av mig och kollade in deras nya ridhus. Med mig hade jag dottern på...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
7 337
Senast: Invinciblestables
·
L
  • Låst
Hästmänniskan Hur många är det som fortfarande väntar? Jag har ringt och kollat efter våra men de säger bara att de ligger efter, jag förstår absolut...
Svar
9
· Visningar
977
Senast: mysko
·
S
  • Låst
Hästmänniskan Vad menas igentligen att ha en häst på foder? :confused: Om man nu skulle ha en häst på foder; vem betalar försäkringar mm?
Svar
4
· Visningar
818
Senast: mysko
·
P
Hästmänniskan Ja, vad tycker ni man bör kunna för att köpa häst?? Går lite i såna tankar men känner mig lite osäker på om jag kan tillräkligt...
2
Svar
38
· Visningar
2 861
Senast: plymen
·
T
Hästmänniskan Ja nu vet jag att det finns en tråd ang. vilket yrke man har, men vad bör man tjäna för att ha råd med egen häst? Antingen ensam eller...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 660
Senast: annapanna8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar