Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skit i dem.
Här i trakterna får hästägarna hotbrev, staket läggs ner mot stora vägar, hästarna hittas misshandlade och okynnesanmälningarna till DI är flera stycken varje månad.
Det läggs ut taggtråd på ridvägar(som markägaren själv märkt ut som ridstig), sätts upp blanktråd i halshöjd på ryttare, nya familjer får utskällningar och hotas bara de vistas på den allmänna grusvägen med sina hästar.
Det har även förekommit direkta hot om våld samt mycket annat sabotage.
/Migo
som efter 15 år fått nya hästgrannar som blir utsatta för skiten.
Att ha en mp3 är bra för då hör du ju sämre samt kan småsjunga lite samtidigt, alltid retar det någon!
aa fast en mp3 kanske inte är det bästa hör ju inte om det kommer någon bil då. men småsjunga har jag inga problem. gör jag gämt fast inte småsjunga precis och ständigt hela byn hör när jag är på ingång
aa fast en mp3 kanske inte är det bästa hör ju inte om det kommer någon bil då. men småsjunga har jag inga problem. gör jag gämt fast inte småsjunga precis och ständigt hela byn hör när jag är på ingång
Vad som ahde bitit hårdare är att säga "vad fin du är......." fast inte till sin egen utan till deras häst. Snakc aom att häpna kraftigt
Aa men det skulle nog inte vara så konstigt då jag har varit och hjälpt dom mkt, och jag är även hos deras för undersomaren och hjälper till med inseminering under vår/sommar. eftersom man får bra unghästvana och även vara med och se hur veterinären kollar och undersöker. då jag vill li veterinär.
men i sommar ska jag ge fan i det! (fast inte gå och umgås med fölen kanske)
har även riditoch kört deras hästar mockat varit med på tävlingar m.m,
så att säga att deras hästar ar fina ger nog inget