Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Hejsan! Jag är i desperat behov av hjälp!! Jag har ÄNTLIGEN hittat en häst som verkar passa, efter många annonser o svar! En kompis...
Svar
8
· Visningar
3 070
Senast: Mirrejones
·
Hästmänniskan Kan inte ni som har uteboxar till era hästar berätta lite om hur de ser ut och hur de är gjorda. Eller om ni köpt dem färdiga. Vad stå...
Svar
11
· Visningar
1 650
Senast: Thuja
·
G
Hästmänniskan För några månader sedan så var jag fodervärd till en halvblodsvalack. Hästen är tävlad 120 klasser i hoppning och LA Dressyr...
Svar
14
· Visningar
2 133
Senast: Helan
·
Hästmänniskan ... hästhandlare eller privatperson? Vad tycker ni och vad har ni för motiviation till svaret? Och är det så att det är olika beroende...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 908
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Jag anmälde mig för en tid sedan till en kurs. På anmälan stod ungefär: "Ni som vill rida för xx, nu anordnas en kurs helgen xx, priset...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Masse
·
M
Hästmänniskan Det är dags att förbereda för sommarbetet och vi funderar på att sätta upp ett mer permanent staket istället för stänglset som vi...
Svar
6
· Visningar
1 275
Senast: MrsMud
·
Gnägg Min 21 åriga häst =)
Svar
0
· Visningar
134
Senast: melen
·
Gnägg Blah, kommer inte på någon vettig rubrik. Men anyway, än en gång är modellen min isis Tvistur
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Caotica
·
O
Hästmänniskan Har suttit här ett tag och funderat fram och tillbaka. Har 2 hästar men funderar på om jag ska sälja den ena. Dessa tankar pga att...
Svar
13
· Visningar
1 092
Senast: ninapina
·
Hästmänniskan Jag har en liten fundering, och om jag lagt tråden fel så får gärna moderatorn flytta på den. jag har 4 mil till mitt stall, enkel...
2
Svar
20
· Visningar
2 538
Senast: clusia
·
A
Hästmänniskan Vad anser ni vara det största hotet i en grupp? Situation: Låt oss säga att cirka 7-10 vuxna personer ska ta ansvar för någonting...
2
Svar
32
· Visningar
2 611
Senast: Marilois
·
Hästmänniskan Jag var i ett stall häromdagen och sättet de hade hästarna på gav mig rysningar:crazy: I boxarna var betong golvet bortbilat så att...
2
Svar
30
· Visningar
3 439
Senast: mylisen
·
Hästmänniskan Ja, vad tar ni upp på era stallmöten? Bestämmer ni nya tider för jouren? Bestämmer ni vilka hagar hästarna ska gå i? Eller bestämmer ni...
Svar
10
· Visningar
2 693
Senast: Chili
·
P
Hästmänniskan Går sista terminen i nian och snart är det dags att välja gymnasium. Jag är ganska mycket skoltrött och har ingen aning om vad jag vill...
Svar
16
· Visningar
3 167
Senast: Halvblod_Rider
·
R
Hästmänniskan Hej! Har funderingar på att bygga 2 till 4 uteboxar. Men, hur mycket kostar en sådanhär uteBox? Tackar för svar :)
Svar
4
· Visningar
1 497
Senast: incognito
·
L
Hästmänniskan Hallo! Har mina hästar försäkrade i agria. Den som vi hade hältutredning på isist har jag agria bas vetrinärvård 30.000kr självrisk...
2
Svar
35
· Visningar
2 649
Senast: Totola
·
M
  • Låst
Hästmänniskan Jag har en häst, kallblodstravare, som jag har haft i snart 5 år, jag älskar henne jättemycket och hon är verkligen min typ av häst...
Svar
1
· Visningar
861
Senast: mysko
·
M
Hästmänniskan Vi är ett kollektivstall och har ont o hagar. Vi kan tyvärr inte ha sommar och vinter hagar när det är fullbelagt i stallet. Några av...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 933
Senast: Trissa
·
L
Hästmänniskan Ja jag har ett stall med 15 talet boxar och ridhus. Jag har många bra inackorderade. Men nu har jag fått problem med två stycken. En...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 548
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Hamna i diskussion med en tjej i grannbyn. Hon har ett sto som har problem med ena benet. Har haft det så länge hon ägt hästen och fick...
Svar
5
· Visningar
1 183
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka