Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nog för att jag nog skulle kunna skrapa ihop pengarna att köpa en RR men kan man undvika att lägga ut åtskilliga tusenlappar extra så gör man ju gärna det
Sorenton är helt facinerande - jätte go att köra och drar 3500kg på automaten *dregel dregel* Snygg också
Däremot så blev jag väldigt besviken på säljaren jag pratat med här i stan, så det blir till att handla någon annanstans, tänker inte gynna nån som inte är serviceminded
Alla Jeep modeller går inte på över 400´! Sambon & jag har i dag köpt en 06:a som gått 33 mil, dvs bara provkörningar hos firman i övrigt en hlet ny bil, aldrig uttagen. Den är diesel, får dra 3300 kg, jättetrevlig att köra! Vi gav 225 000 kr för den.
Jag behöver en pickis! Valet står mellan Toyota Hilux, Nissan King cab och Mitsubishi L 200...är det hugget som stucket vilket man väljer eller?! Finns det fördelar/nackdelar på resp märke?
Jag har bara kört King Cab och L200. Det blev så att vi köpte King Caben då det var mkt som talade för just KC.
Den är inte så dyr i drift utan ligger runt 0.89 blandad körning. Drar inte mer om jag hänger på släpet.
Får dra 3000kg och har ett bra flak att lasta diverse grejer på.
Bra andra handsvärde. Minuset är ju då rostskyddsbehandling. Man måste behandla den då det inte finns från början. Våran är en 04 och har än så länge aldrig krånglat.
Hoppas att du hittar en bra bil
Om Kingen har lägre markfri gång än L200 vet jag inte, där jag kör går det alldeles utmärkt
Kingen är ju lite högre i varvtal än tex Jeep vilket gör att jag i princip kan köra igång på tomgång vid plant underlag. Du behöver mao inte gasa speciellt mkt. Kan vara lite lurigt när man ska svänga lite försiktigt och man inte har trampat ner kopplingen för då ligger bilen i dragläge och går på tomgång, förstår du??
Är enligt mej kanon att dra med, jag gasar upp och när jag väl har lagt i femman så får det vara rejäla backar innan man måste växla ner till fyran. Uppför Hallandsåsen är det fyran som gäller.
Jag har ju ett Kylinge 2400kg och det har jag lastat med två stora pållar och det märks inte så mkt. Går väldigt stadigt även vid blåst.
Jag är ju inte så där jätte kunnig på bilar men enligt min sambo så är det en ny sorts motor eller insprutning rättare sagt i 04:an, det sas att man inte skulle få så varmt ut i kupen för motorn var så effektiv men det stämmer inte. Vi har det varmt och gott på vintern i bilen. Det jag kan märka på tempvisaren är att den aldrig visar så varmt.
Min kompis har en 03:a och den drar mkt disel enligt henne om det beror på årsmodell eller något annat har jag ingen aning om, våran drar 0,89 och det har jag kollat många gånger då jag trodde att det blivit fel.
Jag har manuell, när jag blir gammal och senil då skaffar jag automat.......
Var Pajera V6:a drar runt 2 liter milen. Det är verkligen ingen höjdare. Och andrahandsvärdet är därmed helt i botten. Och fortsätter sjunka i takt med att bensinpriserna rakar i höjden.
Hästnyheter Jag menar att en del ekipage får väldigt fint betalt för gräslig ridning pga att hästens grundkvaliteter är höga. Domarna verkar strunta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.