Bröllop - hjälp att hitta passande skor!

SiZo

Trådstartare
Jag ska gifta mig om mindre än 2 veckor, men jag vet i tusan vad jag ska ha för skor, och det börjar verkligen brinna lite i knutarna! Själva vigseln blir borglig, och klänningen + skärpet på bilden nedan är vad jag ska ha på mig på festen efter (där det kommer folk, vigseln blir bara vittnen + oss). Jag vill inte ha något högklackat, lite klack är okej, men det måste vara sköna skor. Jag vägrar spendera min bröllopsdag med ont i fötterna :D

Ge mig era bästa tips!

1745142178341.webp

Ja något sånt skulle kunna funka, men att hitta det så här års verkar lite småknepigt O_o

Tack!

Jag gjorde en snabb sökning på jodhpurs på Zalando, och fick upp en hel del både med och utan snörning. Så det är mitt tips att kika där, om det är något sånt du tänker dig!

Jag gjorde en snabb sökning på jodhpurs på Zalando, och fick upp en hel del både med och utan snörning. Så det är mitt tips att kika där, om det är något sånt du tänker dig!
Tack för tipset, jag har aldrig köpt skor på postorder, så det är lite läskigt. Meeen någon gång måste man ju prova!

Okej....

Jag tittade lite på Zalando och har några favoriter där.... Vad tycker ni? Helst vill jag nog ha en kombo av 2 och 4, lite högre klack än två, och lite lägre stövel än 2, och högre skaft på 4. SÅ svårt det här. Vad tycker ni? Hojta till om ni vill ha länkar :P
1745166691049.webp

Är det bruna du vill ha? Bor du nära gränsen till Norge? ^^ Det finns nått som kallas för bunadstøvlett här som kunde varit fint till. Väldigt fina kläder iaf 💕

Är det bruna du vill ha? Bor du nära gränsen till Norge? ^^ Det finns nått som kallas för bunadstøvlett här som kunde varit fint till. Väldigt fina kläder iaf 💕
Jag bor i Uppsala så tyvärr. Klänningen är dock från Norge, så det är klart att sådana skulle passa jättebra till.

Ja brunt passar bäst till både klänningen och kostymen sambon har.

Nu vet jag inte hur kinkig då är på begagnat ? Men kolla Sellpy annars...

Köpte mina jag hade på bröllopet där. Jag hade blå skor ;) Säger inte att du ska köpa blå ;) Säger BARA att jag köpte mina därifrån och var jättenöjd med dom <3

1745169405680.webp

Nu vet jag inte hur kinkig då är på begagnat ? Men kolla Sellpy annars...

Köpte mina jag hade på bröllopet där. Jag hade blå skor ;) Säger inte att du ska köpa blå ;) Säger BARA att jag köpte mina därifrån och var jättenöjd med dom <3

Visa bifogad fil 166114
Inte jättekinkig, men iomed att det dels är massa röda dagar och att jag gifter mig så pass snart så behöver jag veta att det är en tillförlitlig säljare. Så därför känns beg lite småknepigt just nu.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag ska bröllop i sommar och letar efter en festlig lågsko som är någorlunda täckt, åtminstone på sidorna. Har långsmala fötter som...
Svar
3
· Visningar
879
Senast: orkide
·
Äldre Hej! Behöver lite råd. I juli är vi - mannen, sonen och jag bjudna på bröllop i Tyskland. Det är min brorson som gifter sig. Vi är...
Svar
2
· Visningar
743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka