Sv: Gödselspridare
Något säger mig att du inte blir rik på att tillverka gödselspridare till ATV.
Det finns många bra redskap som gör en ATV till ett utmärkt arbetsredskap. Det här är nog inte ett sånt exempel dock
Men det är sant att det är ruggigt dyrt med tillbehör till ATV. Det finns för lite begagnat också. gamla småmaskiner till traktorer däremot kan man hitta billigt på blocket med lite tur.
Shit...... i bokstavlig bemärkelse !
Minsta spridaren är 0,45 kubikmeter - det är ju fasen mindre än hälften av vad många jordbrukstraktorer tar i skopan !
Och den ska dom ha 45000 för.... jag har länge funderat på om man skulle ge sig på att bygga värdelösa redskap till fjanthjulingar och sälja dom dyrt men nu har jag bestämmt mig !
Jag kommer att bli rik som ett troll
Jisses, det blir väldigt många vändor innan gödseln från en häst är spridd på åkern...
Har en på mitt jobb som jag måste visa den annonsen för, han kommer att vika sig dubbel av skratt.
Något säger mig att du inte blir rik på att tillverka gödselspridare till ATV.
Det finns många bra redskap som gör en ATV till ett utmärkt arbetsredskap. Det här är nog inte ett sånt exempel dock
Men det är sant att det är ruggigt dyrt med tillbehör till ATV. Det finns för lite begagnat också. gamla småmaskiner till traktorer däremot kan man hitta billigt på blocket med lite tur.