Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag undrar om det finns en "generell" regel om lämpligt avstånd från stallbyggnad till närmaste granne, detta ligger i tätbebyggt...
Svar
8
· Visningar
8 340
Senast: a1agnlju
·
A
Hästmänniskan :bump: Min hyresvärd har gått med på att ge mig en budget på att bygga ridhus. Budgeten är tyvärr inte enorm, så jag skulle vilja höra...
Svar
4
· Visningar
3 033
Senast: Lazy Lady
·
Hästmänniskan Jag tror jag just fick världens snilleblixt :idea: Jag har länge funderat på det här med foderbort, något som kan vara i naturlig...
Svar
7
· Visningar
2 306
Senast: kvandi
·
M
Hästmänniskan Nu vill jag gärna ha tips av er kära bukefalister ang kalla fötter. Jag fixar snart inte ridturerna mer och då har det ändå inte varit...
2
Svar
33
· Visningar
5 007
Senast: verkligt nyfiken
·
Gnägg Goliat shire hingst 5 år
Svar
0
· Visningar
117
M
Hästmänniskan Ja, det har jag nu förstått att det brukar (ska) vara. Det är inte något jag har tänkt så mycket på, så skulle någon vilja förklara lite...
Svar
4
· Visningar
768
Senast: Molly80
·
Hästmänniskan Min ponny är precis 148 cm enligt de förra ägarna (köpte honom för ca 3 år sen) jag tror att han har växt över.. Men vet inte om han är...
Svar
15
· Visningar
1 384
Senast: Septicemia
·
Hästmänniskan Jag satt och funderade lite på det häromdagen. Om betesmarker. När jag släpper mina på bete vill jag gärna att där ska vara så pass...
Svar
11
· Visningar
4 378
Senast: nexxa
·
  • Låst
Hästmänniskan (om tråden ligger fel får någon snäll moderator gärna flytta den) :bow: En tanke slog mig lite såhär på kvällskvisten. Har en häst som...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: lakrits
·
Svar
0
· Visningar
111
Senast: derficutly
·
Gnägg Saga på lösdrift, 1 år gammal
Svar
0
· Visningar
133
Senast: BONA
·
Svar
0
· Visningar
143
Senast: BONA
·
N
Hästmänniskan Undrar om ni har lust att dela med er av hur mycket era ridhus kostar? Menar inte nu sådana som finns på de stora ridklubbarna, med...
2
Svar
20
· Visningar
23 750
Senast: nixa 324
·
H
Hästmänniskan Apropå köpa häst och kontraktsfrågor, återköp etc som flera trådar handlar om nu. Är säljaren fritagen från "allt" om det i...
Svar
10
· Visningar
4 077
Senast: Elington
·
Hästmänniskan Hoppas att jag la tråden på rätt ställe.. Måste få ventilera mina problem lite.. Har fått möjligheten att låna hem min f.d. häst...
Svar
9
· Visningar
1 054
Senast: super_fantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama