Nya stallet

Sv: Nya stallet

Hej,

HAr ni ritat/snickrat allt själva? Eller är det byggsats? Om så, vilken leverantör?

Vill du inte svara här så vänligen PMa.

mvh Eva *i begrepp att bygga stall till sommaren*

Hejsan,,,
Så som du ser det på bildspelet i början, så kom väggarna, och takstolarna, allt övrigt i löst virke.
Ritat stallet/garaget har vi gjort själva.

o då har min man ett dubbelgarage i ena ändan..

Precis den tanken har jag också :idea:

Jag vill ha stall och sambon vill ha garage.
Det är alltså inga problem att slå ihop stall och garage i en och samma bygnad? Något speciellt man måste tänka på?

Underbart stall :love::love:

Kul du gillar det,,,
det enda som är viktigt är ju att det måste vara brandvägg mellan stall o garage, vi har höloge ovanpå stallet så även där måste det vara brandvägg/tak.

Aha, brandvägg! Är det dubbla gipsväggar eller något liknande?
Jag ska visa sambon bilderna :banana:
Har du fler bilder eller mer info PM:a gärna mig!

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 175
Senast: zassoo
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
10 635
Senast: Fruentimber
·
F
Tjatter ROPEN SKALLA, 90 DAGAR ÅT ALLA! (Fruktansvärt dålig slogan, men fantasin räckte inte till annat) Tidigare år: 2021 2022 Skamlöst taget...
16 17 18
Svar
357
· Visningar
17 693
Senast: _Elly_
·
F
Tjatter Men vi kör väl ytterligare en omgång för att inviga nya året? Idén är alltså att inom en tidsperiod av 90 dagar införa en eller hundra...
24 25 26
Svar
513
· Visningar
26 719

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka