Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Riktigt konstigt godis idag. Twistade fruktkoner. Det var gelé som smakade jordgubb. Knepig konsistens (blandat mjukare och hårdare gelé) men rätt ok ändå. Kommer dock inte köpa igen.
Nej, men jag lärde känna en person från Östafrika och blev medveten om hur många av mina grannar som talar tirginia. Jag ville lära mig säga typ "tack", "håll upp dörren", "passar det att komma hem nu", "Trevlig helg" , Sådant som grannar säger. Men det enda afrikanska språk jag hittade var swahili så då laddade jag ner dethar du bakgrundskunskap i språken?
Jag älskar godisutmaningen, det är som ett konstverkRiktigt konstigt godis idag. Twistade fruktkoner. Det var gelé som smakade jordgubb. Knepig konsistens (blandat mjukare och hårdare gelé) men rätt ok ändå. Kommer dock inte köpa igen.
Jag är lite nyfiken på vilka kriterier som du använder vid val av nytt godis - förutom att det är nytt. Ska det vara styckbitar? Att du tror att du skulle gilla det? Godis som utmanar lite? osv.
Jag älskar godisutmaningen, det är som ett konstverk
Jag skulle bara tänkt till lite och fotat också...
Status vecka 5:
Sockerfri 7/7.
Alkoholfri 6/7. Firade min far som fyllt 70 och då drack vi vin till vår trerätters middag.
Portionsstorlek 7/7.
Träningspass på gymmet 3/7. Idag börjar också stegtävling på jobbet så nu måste jag ut och traska regelbundet.
Haha, jag tycker den godisen är jättegod. Kanske borde smaka någon tesked diskmedel med socker på någon dagVärsta skitdagen på länge igår, så jag glömde skriva här.
Vaniljfudge havssalt var det igår. Den smakade som vaniljfudge brukar dvs beroendeframkallande. Så den kommer jag köpa igen.
Idag blev det sura vattenmelonnappar. Smakade diskmedel med en ton av vattenmelon. Blä!
Visa bifogad fil 86033