Jag kanske kan haka på. Är det att man ska göra dessa saker x antal dagar, eller kan man ha att man har 90 dagar på sig att slutföra vissa saker?
De utmaningar jag tänkt mig är:
*Köpstopp på mat utom mejeriprodukter osv som kan behövas när dessa tar slut tills dess att jag ätit upp allt i kyl, frys och skafferi. Har skamligt mycket mat för jag brås på min hoarder-mamma. Så ska börja laga mer mat och använda det jag har och aldrig "gå och köpa för att slippa tina"
*Lyssna på minst 4 böcker - varav en jag håller på med nu, vill komma in i det igen
*Scrapbooka minst 1 dag/vecka
*Minst 2 långpromenader med ponnyerna i veckan
*Försöka skriva minst 1 kapitel/månaden per pågående bok jag skriver - vare sig det blir skräp eller inte
*Ringa farfar och pappa minst 1 gång i veckan
Vissa av dessa är lite plan B och andra låter kanske självklara att jag borde göra redan - som att ringa samtal och promenera (sen gäller det 2 som ogillar att prata i telefon, inklusive mig själv, så vi tre är dåliga på att ringa och höra av oss). Men varit och är nere i en djupare depression så vissa saker är extra tunga av outgrundliga anledningar. Tänker att bara jag försöker kanske det räcker?