Nya stallet

Sv: Nya stallet

Hej,

HAr ni ritat/snickrat allt själva? Eller är det byggsats? Om så, vilken leverantör?

Vill du inte svara här så vänligen PMa.

mvh Eva *i begrepp att bygga stall till sommaren*

Hejsan,,,
Så som du ser det på bildspelet i början, så kom väggarna, och takstolarna, allt övrigt i löst virke.
Ritat stallet/garaget har vi gjort själva.

o då har min man ett dubbelgarage i ena ändan..

Precis den tanken har jag också :idea:

Jag vill ha stall och sambon vill ha garage.
Det är alltså inga problem att slå ihop stall och garage i en och samma bygnad? Något speciellt man måste tänka på?

Underbart stall :love::love:

Kul du gillar det,,,
det enda som är viktigt är ju att det måste vara brandvägg mellan stall o garage, vi har höloge ovanpå stallet så även där måste det vara brandvägg/tak.

Aha, brandvägg! Är det dubbla gipsväggar eller något liknande?
Jag ska visa sambon bilderna :banana:
Har du fler bilder eller mer info PM:a gärna mig!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 354
Senast: Lavinia
·
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 250
Senast: mamman
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 492
Senast: zassoo
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare... 9 10 11
Svar
204
· Visningar
10 965
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka