Sv: Dolda fel, vad gäller?
M&A. Var är det du jobbar? Jag trodde du jobbade på ett telefonbolag? Har de en egen M&A-avdelning?
M&A. Var är det du jobbar? Jag trodde du jobbade på ett telefonbolag? Har de en egen M&A-avdelning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
säger jag hörde du väll! tyvärr har han gått för dagen, annars hade jag frågat han.
iof hade det väll vart tråkigt för då hade ju popcorntråden dött ut
föresten, vilken koll du har på mig... varför
Som jag misstänkte, du har ingen aning. Visa lagstöd, predjudicerande domslut eller exempel i relevant litteratur och sluta gissa.
Vad jag känner till så är det så. Sen tror jag att man hjde gränsen från 2 år till 3.ag misstänker att det någonstans längs vägen uppfunnits en ny typ av fel (alltså en som KöpL inte särbehandlar) det är den typ av fel där varken köpare eller säljare känner till vid riskens övergång. Kanske en uppfinning från något obskyrt Internet forum eller från försäkringsbolagen? Dessa skulle då kallas för dolda fel.
Åh fan är det så enkelt att vara jurist! Det finns bara ett problem, varken ett försäkringsbolag eller Google är en rättskälla.
Denna otrevliga ton kommer sig av att jag är övertrött på folk som tror att den juridiska metoden går ut på att läsa innantill och sen gissa vad texten betyder.
Dolt fel är som jag tidigare påpekat något som finns inom fastighetsrätten och inte inom köprätten, att det finns liknande feldefinitioner är en helt annan sak.
Det går inte att ställa lösryckta frågor så där till jurister. Då kraschar deras system och man kan få helt fel svar.