Ruttet skelett, hjälp (långt)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ruttet skelett, hjälp (långt)

Om hon nu e folkbokförd måste man väl hitta henne på eniro.se ? Det gör man inte...

Lotta, du kan ju skicka ditt telefonnummer och adress till mig om du nu inte har nåt att dölja som du säger...

Eniro har ingenting med folkbokföringen att göra. Det är ett företag som sysslar med bland annat nummer upplysning. Kontakta skatteverket för upplysningar kring folkbokföring. Har hon ingen telefon reggad på sig finns hon inte hos Eniro, eller om hon har hemligt nummer av olika anledningar....

Hennes nummer har du ju redan eftersom du ringt och du skrev även att du fått sms från henne....

*KL*

Får känslan av att det inte är LH som gömmer sig, utan TS som inte vet hur man letar....;)

Om hon nu e folkbokförd måste man väl hitta henne på eniro.se ? Det gör man inte...

Lotta, du kan ju skicka ditt telefonnummer och adress till mig om du nu inte har nåt att dölja som du säger...

Bästa fröken Magnusson.

Jag vet inte var du fått vanföreställningen att kronofogden skulle ha skickat mig brev eller knackat på min dörr.
Vid telefonkontakt med myndigheten idag fanns inget ärende inlämnat vare sig av er eller någon annan.

Du kanske skulle ta reda upp situationen inom familjen innan du går ut och smutskastar och förtalar folk på nätet .
Vet pappa om att du ägnar dig åt detta ?

Om du pratat med din pappa kunde han säkert upplyst dig att enklaste sättet att hitta någon är att ringa skattemydigheten och be att få reda på folkbokföringsadressen.
Mitt namn och person nummer står på kontraktet .

Anledningen till att du inte hittar mig på eniro är den att min sambo står för telefon abbonemanget i nya bostaden.

Om din pappa vill driva ärendet vidare föreslår jag att han kontaktar en jurist
Och lägger fram ärendet för denne .
Att låta sin tonårsdotter sitta och sprida lögner på nätet verkar inte riktigt bra.
Du kanske skulle prata med honom om saken .
Han kanske redan kontaktat en jurist.
.

Med vänlig hälsning

Lotta Hellqvist
Stubbetorps mark
371 94 Lyckeby

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 044
Senast: Lavinia
·
Anläggning Hjälp! Jag har min häst inackoderad i ett mindre stall, det är bara min häst och hyresvärdens två hästar där. Mer än en gång under tiden...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 473
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 211
Senast: QueenLilith
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästvänner, jag behöver er hjälp! Ska försöka göra en lååång historia kort, för en månad sen kom ett sto med transportör som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
22 265

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka