Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja men vad bra då. då gäller väl annat för dig än för alla andra . eller är du skriven hos din far (man gör ju inte intrång där man bor)? annars har varken polis eller hälso och djurskydds myndigheten något med sådat här att göra. dom lägger sig inte i civilmål vilket detta blir även om det blir polisanmält.
har du inte tillstånd av stall/gårds ägare att gå in så gör du olaga intrång....
lagen är som lagen är :smirk:
har du tagit hand om den sjuka hästen så tycker jag att det låter lite känslokallt att inte längre bry sig bara för att han råkar stå som ägare. hade din far skaffat hästen även om du inte bott där och tagit hand om den ?
*knapplån* Du borde ju ha rätt att hämta din häst om det är du som står som ägare på hästen. Han kan väl inte anmäla dig för att du hämtar din häst och speciellt nte om den inte ens står i hans stall.
Men snälla jag e 15 tänk lite
Hästen i det här fallet verkar ju vara inköpt åt TS av fadern.
Köper jag saker åt mina barn förväntar åtmindstonde jag mig ett visst ansvar från deras sida.
Har hästen dessutom varit "slaktfärdig" i över treårs tid ifrågasätter jag faktiskt kunskaperna.
Men snälla jag e 15 tänk lite