Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vad tycker ni man måste ha med/vad är lätt att missa i ett kontrakt för inridning av hästar?
Svar
13
· Visningar
2 786
Senast: Equilina
·
Hästmänniskan Ja hur lång tid? Jag var med om en ridolycka för snart två veckor sedan och fick frakturer i ett par kotor och läkaren har sagt att...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
8 663
Senast: Fan of Bill
·
Hästmänniskan Åhh nu har jag tvivlat sedan vi flyttadehit. Vi flyttade till en gård i somras, vi hyr den av några känningar till sambon. Hans släkt är...
Svar
9
· Visningar
1 248
Senast: offsan
·
O
Hästmänniskan Hej! undrar vad förvärvstillstånd är för något och hur man får det? :confused::confused:
Svar
11
· Visningar
3 414
Senast: chrysler
·
Hästmänniskan Är det någon som köpt ett "färdigt" stall ex Br***balken?? Vill veta allt :D
Svar
9
· Visningar
4 452
Senast: Mike
·
T
Hästmänniskan Jag har en shettis som jag har till körning och mina barn rider en del på den. Dock är min äldsta bara 4 år, så när en 11årig tjej i en...
Svar
11
· Visningar
1 561
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Har en fråga om försäkring. En häst är vetvårdsförsäkrad i 60000. Om jag köper den hästen och vill försäkra upp den tex. höja...
Svar
4
· Visningar
761
Senast: Domenico
·
Hästmänniskan Har en fråga om försäkring. En häst är vetvårdsförsäkrad i 60000. Om jag köper den hästen och vill försäkra upp den tex. höja...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: Prick
·
Hästmänniskan Vi hyr en häst gård. Men hagmarken arenderas av en ko bonde dock har vi tillgång och får andvända all mark som ingår i gårdens arieal...
2
Svar
25
· Visningar
2 791
Senast: Trissa
·
Hästmänniskan Behöver lite funderingar över mina jobberbjudanden och hur jag ska välja. Jag jobbar nu i ett försäljningsstall och på en djurklinik...
Svar
7
· Visningar
1 086
Senast: ino_124
·
Hästmänniskan jag min fraga ar som rubriken avslojar. JAg vet inte sa mycket om KY utbildningen till ridpedagog, ar det nagons som gar den som...
Svar
1
· Visningar
1 456
Senast: quigley
·
P
Hästmänniskan Jag undrar om det finns nåt intresse från er med ridtravare att träna för en instruktör som är inriktad på speciellt er? Tänkte utbilda...
Svar
15
· Visningar
1 639
Hästmänniskan kan någon snäll själ berätta för mig hur de här med ägarbyte går till? Vissa raser har ägaren ett nytt ägarbytespapper hos sig, och när...
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: Lantlolla
·
S
Hästmänniskan Hej har letat mig sjuk:crazy: på nätet efter ett avtal gällande medryttare. Någon som kan ge mig ett tips vart jag kan hitta ett sådant?
Svar
3
· Visningar
746
Senast: Skansen
·
Gnägg Här är våran lilla guldklimp med den stora personligheten!
Svar
0
· Visningar
182
Senast: busigdemon
·
Gnägg Fina lilla Syria (-07 e. Karnawal Pl, u. Serenada - Aloes Pl) är på promenad o ser spännande saker överallt!
Svar
0
· Visningar
102
Senast: busigdemon
·
F
Hästmänniskan Hej jag har en 16 årig ponny, han har sedan nyligen varit tävlings ponny i både hoppning och dressyr. Som nyligen vid veterinär...
Svar
8
· Visningar
1 240
S
Hästmänniskan Någon som gått den? Jag har kommit in, och ska gå den som förbereder inför yrkesprov för ridinstruktörer. Vore kul att höra lite åsikter...
Svar
3
· Visningar
1 334
Senast: Robina
·
Hästmänniskan Hästen är utlånad till hösten-08 och fodervärden har förköpsrätt fram till ett bestämt datum innan sommaren-08..... men om jag känner...
Svar
6
· Visningar
1 115
Senast: TheOne
·
M
Hästmänniskan jag ar lite nyfiken pa vad era gardar har kostat er? hur stora dem ar? inkops pris och vart dem ligger? drift kostnad per manad? hur...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: Immer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna