Tappskokompetens

Sv: Tappskokompetens

Hej igen!

Vet inte hur många som egentligen är intresserade, men nu gjorde vi kursen igår! Pinsamt som sjutton när det tog ca 2 timmar innan jag kunde göra nåt alls med de läskiga hovarna, men sen gick det riktigt bra. tror jag iaf... Slapp dock vara med och göra iordning efteråt när alla lindor skulle tas av och sådär. Tackar vi för :bow:

Sv: Tappskokompetens

Jag är ganska säker på att det är en plankbit på varje sida om benet och sen spikat rakt igenom med rejäla spikar. Men jag kan skicka hit karln så kan han förklara mer i detalj - jag slapp undan den delen av förberedelserna :angel:

Enligt Pollux luktade det tydligen mer än jag kom ihåg... men nån nytta ska man väl ha av sitt dåliga luktsinne :p

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 539
Senast: mars
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 164
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 724
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 599
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023