Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Islandshäst Hej alla där ute! :D Jag har funderat på att köpa en bomfri sadel. Är det någon som har erfarenhet av en sådan? Vill veta om ni tycker...
2
Svar
31
· Visningar
3 682
Senast: sambaengi
·
I
Islandshäst lycklig,,, ny häst.. Fick igår hem en underbar liten islandshäst som jag ska låna åtminstonde tills början av nästa sommar... :) Hon...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: Klintan
·
S
Islandshäst Är helt novis på området avel. Sitter och roar mig med stamtavlorna för mina hästar. Den ena är efter Hrimfaxi frá Öxl (e Sörli frá...
Svar
10
· Visningar
1 396
Senast: Itchie
·
S
Islandshäst Någon av er här på buke som skall dit? Tävla eller bara vara sociala?
Svar
7
· Visningar
1 079
Senast: Sammets_rosa
·
O
Islandshäst Jag har hört att det följer ett synfel med silvergenen. Dvs silverhästar ser sämre än andra! Är det någon som vet om det finns belägg...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 679
·
J
Islandshäst Hejsan! Jag bara undrar vad ni tycker och tänker om tävlingar och så? Själv tycker jag att det är dåligt med tävlingar. Eftersom jag...
Svar
9
· Visningar
1 111
Senast: Dimmalimm
·
S
Islandshäst Blev uppringd av en okänd person som sett mina saluannonser. Hon var helt förtvivlad. "Jag har inte islandshäst själv men en person har...
Svar
9
· Visningar
2 266
Senast: Balderum
·
Islandshäst Hur mycket (hur ofta, hur länge) bör man rida en 6-årig islandshäst? Hon har varit inriden i ett år. Jag har haft henne sedan början...
Svar
4
· Visningar
1 213
·
B
Islandshäst Snart blir jag (förhoppningsvis) hästägare! Har hittat en helt underbar liten läromästare som jag hoppas går igenom veterinärbesiktning...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 007
Senast: Båbbe
·
Islandshäst Sv: Re: silverhästar Jag förstår inte riktigt vad du snackar om. Forumets trovärdighet? Vad tror du att det här forumet är egentligen...
2
Svar
22
· Visningar
2 138
Senast: Lobelia
·
Islandshäst Skulle vara jättebussigt om ni ville ta en kik och säga vilken ni tycker ser bäst ut, och om ingen av dem ser bra ut så får ni gärna...
2
Svar
27
· Visningar
2 110
Senast: gadriel
·
F
Islandshäst jag har tänkt mycket på de här med islandshästar. är dem verkligen så viktbärande som dem flesta tror? jag har också undrat varför de är...
2
Svar
28
· Visningar
2 580
Senast: Björk
·
S
Islandshäst Börjar med att säga förlåt om tråden ligger helt fel, men tyckte inte heller den passade under avel, eftersom det här rör bara...
2
Svar
23
· Visningar
2 255
·
Islandshäst VI kan ju börja med det tråkiga med tårarna. :cry: Min Vala är dålig. Stel i hela bakdelen, var på Brösarpsgården i söndags på kurs...
Svar
5
· Visningar
1 164
Senast: Båbbe
·
J
Islandshäst Hejsan! Jag kan inte hitta mitt FIPO och jag undrar hur Speedpassen går till. Jag är mycket tacksam för svar! /Niggi...
Svar
6
· Visningar
1 179
Senast: Freyr
·
M
Islandshäst Hejsan, jag har en rookiefråga. Jag funderar på att köpa en islänning att ha som familjehäst. Jag har bara erfarenhet av...
2
Svar
33
· Visningar
2 944
Senast: Vala
·
Islandshäst Jag funderar bara över en sak,hur går det med alla islandsfödda föl som ,förmodar jag ,föds halvvilda i stora flockar och t.e.x. har...
Svar
5
· Visningar
1 125
Senast: Lilla_My
·
Islandshäst Vet inte om detta får ligga här, men hoppas. Alla vi stolta eksemhästägare har ju ett gemensamt problem. Dessa attans täcken går ju bara...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 235
·
Islandshäst Frågor som jag har fått från icke-islandshästfolk och försökt besvara. Vore kul att läsa era svar på dessa frågor. Är islandshästen en...
Svar
17
· Visningar
1 804
·
  • Låst
Islandshäst Detta är bilder från en av de första lektionerna för min nya tränare, jag tyckte hon var lite elak då hon menade på att jag är ett...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
9 003

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka