Vilken är finast av dess två?

Sv: Vilken är finast av dess två?

jag ser ingen skillnad på länken i första inlägget och länken i ditt förra inlägg. Jag kommenterade sidan med tre hästar.

/Malin

Freyr skrev:
den i mitten är "benplaceringen" bäst på! Men vad kort huvud den fick! Gillar kroppen och huvudet på den längst till vänster och benen på en i mitten. Den längst till höger är jättesöt också! :love:

/Malin
JAG HÅLLER MED MALIN :bump: OCH DU TECKNAR VÄLDIGT BRA :love:
/MARIANNE

Kan du tänka dig att rita en Irish Cob?

Jag hann nog ändra mitten bilden så den fick lite längre nos innan du kollade...ursäkta jag förvirrade dej ;)

Visst kan jag det, jag tecknar lite allt möjligt, så länge det inte är fotografiskt i blyerts.

Tack!
Jag har bestämt att det få bli den. Tack alla som sagt sin åsikt :bow:

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
634
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
405
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Barn Jag kikar efter en joggingvagn med två sittplatser. Har ni någon erfarenhet? Thule verkar ju ha bra grejer vad jag förstår, men det...
Svar
16
· Visningar
811
Mat Jag har nyss köpt en Le Creuset-gryta och vill så gärna göra goda bröd i den! Dock är jag lite nervös då många recept vill att man ska...
Svar
15
· Visningar
628
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama