Dessa eksem täcken

Sv: Dessa eksem täcken

Hej
Låter som ett bra täcke. Vad har du köpt det...Buscas Buzz Off?
Hälsningar Christina :angel:

stallet skrev:
Hej
Låter som ett bra täcke. Vad har du köpt det...Buscas Buzz Off?
Hälsningar Christina :angel:

Bucas Buzz Off täcke + huva i storlek 135. Fins mindre och större också, skall finnas i vanliga risdsportbutiker eller på EKO-hallen där jag hittade det. Vet inte hur pass utbredd EKO-hallen är i Sverige den butik jag handlar i ligger i Fjälkinge utanför Kristianstad i Skåne.

Skyddar Bocas verkliegn mot knott?? Om det är det "luftiga" täcke jag tänker på, så kan ju knotten komma igenom??

Balderum skrev:
Skyddar Bocas verkliegn mot knott?? Om det är det "luftiga" täcke jag tänker på, så kan ju knotten komma igenom??

Bucas Buzz Off gör.Det är ett tätt, tätt nät och vi har minsta sortens knott här men hästarna får vara ifred i alla fall!

:bump: :bump: :bump: Anette

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
708
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 490
Senast: skiesabove
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
42 975
Hästhantering Hej Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
9 356
Senast: Emine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar