B
Balderum
:smirk: men såpa är bra!! ta vad du vill, grönsåpa eller den jag köper på granngården i STOR dunk, rapssåpa. det går åt vet du.....oja, här finns inget som heter elektrisk staticitet när man anv såpa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har rätt! Hudförtunnande menar jag förstås.... Det här är ju första året jag provar men den veterinär jag pratat med anser inte det ska vara något problem att använda cortison, så länge jag bara använder det under sommrarna och inte varje dag. På det viset behöver han inte ha ett täcke som kanske sitter åt eller kliar här o där o jag behöver inte vara orolig att han ska fastna någonstans eller att insekter ska krypa in vid nosen i huvan o orsaka problem. Tycker det är en bra lösning!
Hallau skrev:Vet inte om detta får ligga här, men hoppas.
Alla vi stolta eksemhästägare har ju ett gemensamt problem. Dessa attans täcken går ju bara sönder stup i kvarten. Någon som lyckas hitta ett märke som håller mer en 1 dag?
Hörde talas om att det visst skulle ha kommit en ny sort, vet tyvärr inte vad täcket hette. Men det skulle vara väldigt rivstakt.