Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Islandshäst http://w1.970.telia.com/~u97007158/Isljud/sound/ridum.mp3 :banana:
2
Svar
24
· Visningar
6 248
Senast: snusmumrik
·
J
Islandshäst Jag har under en period fått fram en bra trav på Pållan där hon söker sig framåt och nedåt och arbetar med ryggen. Det har varit...
Svar
13
· Visningar
1 460
Senast: Boj
·
Islandshäst Tänker skriva ner 2 scenarion. Jag skulle vilja ha svar på om något utav detta är djurplågeri. Två hästar går i en hage med lite...
Svar
7
· Visningar
1 577
Senast: sambaengi
·
J
Islandshäst Verkar ni på något annorlunda sätt för att få fram vissa gångarter? Vill höra om det finns några belägg för detta eftersom jag just...
2
Svar
37
· Visningar
4 060
·
Islandshäst Såg ni nu islandshäst-SM på Tv idag??? Det kom på ViasatSport1 kl 18.00 och går i repris följande tider: 8 oktober kl 15.30 9...
Svar
4
· Visningar
1 142
Senast: TomasN
·
M
Islandshäst Ja Popcorn har man ju hört, men vad finns det mer? Nu när det blir allt mörkare och det blir en del ridhusridning tänkte jag piffa upp...
2
Svar
35
· Visningar
7 274
Senast: Thruma
·
  • Omröstning Omröstning
Islandshäst Vi har alla olika möjligheter och åsikter om var vi vill rida och för den delen kan rida. Hur har du det? Observera att det går att...
Svar
16
· Visningar
1 950
Senast: Sommartjej
·
Islandshäst Det står om "internet" och Eksemlistan. Bl.a. så står det att det inte räcker med rykten om att en hingst har eksem, utan att det måste...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 873
·
F
Islandshäst Jag har nu kommit så långt med min unghäst att han kan trava hyffsat långa sträckor och även galoppera uppför någon liten backe.. Han...
Svar
4
· Visningar
923
Senast: freyja
·
Islandshäst Jag har besökt både islandshästtävlingar och fälttävlan i sommar och märker tyvärr vanligt hästvett är en bristvara hos många som...
2
Svar
25
· Visningar
2 708
·
P
Islandshäst Föds islandshästar som 4 och 5 gångare? Eller är alla 5 gångare i gentligen. //Pepita ;)
Svar
2
· Visningar
1 110
Senast: Pepita
·
B
Islandshäst Vet inte riktigt var tråden hör hemma, men eftersom det handlar om en islandshäst så chansar jag här! Har precis köpt ny häst (ridit...
2
Svar
20
· Visningar
2 229
·
Islandshäst Det har ju gått så otroligt bra med ridningen på min 5 årige lilla gubbe. I början fick hänga med andra ut sen har jag ridit mycket...
Svar
5
· Visningar
1 050
·
A
Islandshäst Er det noen av dere som har det til deres islandshest? bruker det å fungere bra med allroundsal i tølten? Jeg har en Griffin cob...
Svar
10
· Visningar
1 562
Senast: AnneS
·
P
Islandshäst Har hört att man inte ska låta någon islandshäst ö.h stå på halm för då utvecklar h*n bronkit. Gäller detta verkligen alla...
Svar
7
· Visningar
1 135
Senast: Boj
·
S
Islandshäst Något jag grunnat på ett tag är hur gamla folks hästar är när folk märker att de ålrats och tex krymper ihop på höjden precis som gamla...
Svar
15
· Visningar
4 951
·
P
Islandshäst Vad ska man tänka på när man rider unghästar? (la det på islandsforumet eftersom det är islandshästar det handlar om). Hur mycket kan...
Svar
7
· Visningar
1 305
Senast: Freyr
·
Islandshäst Undrar ifall det ej finns restriktioner kring vad domare ska känna till om häst/ryttare/ägare innan och vid en bedömning?
Svar
16
· Visningar
1 227
·
Islandshäst Tänkte att någon här kanske skulle kunna hjälpa mig. Jag har precis köpt ny häst och har tills igår ridit honom i min andra häst...
Svar
6
· Visningar
1 367
Senast: Vala
·
Islandshäst Hej. Jag rider på islandshästridskola och är inte så super duktig. Jag har fått lära mig att när man förbereder hästarna för tölt så...
Svar
5
· Visningar
1 953
Senast: pumkin_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka