Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

V
Islandshäst Är det någon som provat att sko sin häst med skor utan tåkappa, tydligen inte ovanligt på Island bl a, eller med sidokappor på...
Svar
16
· Visningar
4 925
Senast: Juvelflickan
·
Islandshäst Hur lång kö är det på hästpassen nu? Någon som vet?
Svar
9
· Visningar
1 095
Senast: Boj
·
Islandshäst Hej. Jag ska antagligen(vill hemskt gärna)köpa tillbaka Kveikja,som förra året i Juni föddes hos mig! :love: Ångrar bittert att jag...
Svar
4
· Visningar
1 154
·
P
Islandshäst Låter ni era hästar ha en längre sammanhängande vila under en del av året? Ett par månader eller så? Eller är det en vecka här och en...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: chrysler
·
I
Islandshäst Undrar om någon kan tipsa mig om vad felet kan vara då min lilla pålla. Nu mer (efter sommaren) har hon svårt för att trava på ett...
Svar
12
· Visningar
1 255
Senast: chrysler
·
Islandshäst I senaste Islandshästen ges infot att de utländska registreringsbevisen eller passen ska skickas in för att hästen ska få ett svenskt...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: Korven
·
2
Islandshäst Hej på er ! min ena isläning är helt hopplös att lasta har inte haft honom så länge, jag skulle vilja börja kursa med honom men det går...
Svar
16
· Visningar
1 643
Senast: 2 isisar
·
  • Omröstning Omröstning
Islandshäst Hur bor islandshästarna i "ditt" stall under vintern? Välj det allternativ som stämmer bäst.
Svar
16
· Visningar
1 694
Senast: Mampas
·
H
Islandshäst Jag har en liten undran... Vet inte om just min fråga tagits upp, ursäkta isåfall. Vi har en ung kille på 4 år som bara är lite...
Svar
12
· Visningar
1 308
Senast: sante
·
T
Islandshäst När (under vilka månader) och hur länge ställer ni av era isisar nu på hösten/vintern? Lite nyfiken hur andra gör... Undrar även: ni...
Svar
15
· Visningar
1 573
Senast: kopur
·
Islandshäst att det f o m 1/1 2005 är tillåtet att tävla utan skor. :bump:
Svar
8
· Visningar
1 089
·
  • Låst
Islandshäst Tänkte att jag ska vända mig till er med islandshästar! Ni måste ju vara hejjare på sånt! Min kanske blivande foderponny har eksem. Vad...
Svar
3
· Visningar
972
Senast: Lobelia
·
T
Islandshäst Är det någon här som provat Back On Tracks täcke, eller inlägg för ryggen, på sin islandshäst? Tänkte bara eftersom det är rätt många...
Svar
19
· Visningar
2 316
Senast: tottenham
·
Islandshäst Det går en bil från Stockholm, min dåra bá, med platser kvar i. Blir vi många så får vi ta Wolfgang, den berömda bussen. Så det är...
Svar
9
· Visningar
1 385
Senast: Båbbe
·
V
Islandshäst Har någon provat den?? Skulle vara intressant att veta lite i så fall...och så "standardfrågan" :D Bomvidderna i grader??!! Marie
Svar
8
· Visningar
2 926
Senast: Vikingur92
·
S
Islandshäst Hej! Om en häst( islänning) är het, tycker ni då att de ska ridas mer regelbundet??
Svar
15
· Visningar
1 666
·
B
Islandshäst Jag har ganska nyligen blivit hästägare till en jättefin häst. Han är fullt tränad tävlingshäst som bla tävlade SM tidigare i år. Men...
Svar
19
· Visningar
2 291
Senast: Båbbe
·
I
Islandshäst Skulle vilja ha bra tips på hur att flytta "drivet" från framdelen till att komma bakifrån samt hur att stärka bakdelen på min häst? Har...
Svar
4
· Visningar
1 071
Senast: ishast
·
H
Islandshäst Jag har 2 unghästar som jag ev tänkt ext bedöma nästa vår då dessa blir 3 år. Visst är det så att de behöver ha minst 115 i BLUP...
Svar
1
· Visningar
1 040
Senast: Freyr
·
Islandshäst Finns det isländska motsvarigheter till följande figurer? Törnrosa Snövit Prinsessan på ärten Pocahontas kommer ni på fler så...
Svar
7
· Visningar
1 788
Senast: Lorelie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023