Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Islandshäst Vill någon vänlig själ förklara hur överlinjen ska se ut i tölt? Kanske både med text och bild? Hjälp tages tacksamt emot från en...
Svar
2
· Visningar
930
Senast: knasan
·
Islandshäst Jag skall dit och har plats i min bil. Den åker från Stor-Stockholmsområdet. Annars så åker jag också gärna med någon annan som skall...
Svar
16
· Visningar
1 274
Senast: honung
·
M
Islandshäst Träffade i går en släkting till mina barn, som tävlat på islandshäst och tydligen vunnit. Vet dock inte vad han tävlade i, men han hade...
Svar
3
· Visningar
1 008
Senast: yew98fq
·
D
Islandshäst Fan vad kul det e att rida islandshästar särskilt i fjällen jag bara älskar en häst där som heter twister fast jag tyckeer att det är...
Svar
4
· Visningar
894
Senast: Dimma
·
J
Islandshäst Har hittat en 12-årig islandshäst jag gärna vill köpa. Dock har jag fått veta att stoet för ett halvår sedan hade kotledsinflammation i...
Svar
3
· Visningar
1 311
Senast: CcE
·
Z
Islandshäst En fundering som växt fram hos mig när jag läst och hört alla diskussioner i vad form är för en islandshäst och vilka muskler som...
2
Svar
20
· Visningar
2 547
Senast: tottenham
·
Islandshäst hej, är det någon här som har en islandshäst som kan piaff och /eller passage skapligt.??
2 3
Svar
45
· Visningar
4 727
Senast: tottenham
·
S
Islandshäst Ni får ursäkta en säkerligen korkad fråga från en "halvblodsmänniska" men jag började fundera idag när jag var ute och red... Nu är det...
2
Svar
21
· Visningar
2 974
Senast: sambaengi
·
S
Islandshäst Hade en liten diskussion med en tjej som har häst i samma stall. Vi diskuterade träning av tölt och när det är lämpligt att rida hästen...
Svar
3
· Visningar
1 045
Senast: Balderum
·
J
Islandshäst Var det någon som reagerade på senaste numret i islandshästtidningen, där man (kommer inte i håg vem, är lite trött nu :angel: )skrev...
Svar
19
· Visningar
1 876
Senast: space_cowgirl
·
C
Islandshäst Nån som har något tips på någon bra töltlåt (eller andra låtar som det är roligt att rida till)? :banana:
Svar
2
· Visningar
894
Senast: Båbbe
·
J
Islandshäst Hejsan! Måste bara få klart för mig det här med hästpasset. I senaste Islandshästen stod det ju om det och de visade en bild på ett...
Svar
16
· Visningar
1 358
Senast: Meijo
·
Islandshäst Någon som testat/sett den? Finns den på någon hemsida? Verkar den ok? Ska å prova på lörda...
Svar
2
· Visningar
1 244
Senast: Haukur
·
Islandshäst :bump: :love: :) Jaaaaa på lördag blir hon min igen,söta underbara lilla Kveikja,som förra sommaren kom till världen framför mina...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: Lobelia
·
Islandshäst Äntligen en vettig människa säger jag, efter att ha läst Sofi Freudenthals insändare i nya numret av Islandshästen! Tycker precis som...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 770
Senast: chrysler
·
S
Islandshäst Funderar över när det egentligen är lämpligt att rida i unghästen. Vissa anser ju att hästen ska vara helt färdigvuxen meda andra menar...
Svar
3
· Visningar
1 183
Senast: Garri
·
Islandshäst Nu när jag letar häst har jag kommit på hur kräsen man blir med tiden! Kommer ihåg första gången jag letade häst, då var jag inte alls...
2
Svar
24
· Visningar
2 572
Senast: chrysler
·
S
Islandshäst Som er frisk til dags dato... Hvor lenge kan man regne med hun holder? Vanskelig spørsmål, men... Har fått tilbud om å få en slik! Hun...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: ang
·
Islandshäst jag har börjat med vitablock, den är ju speciellt utprovad för islänningar. Jag använder det till en shettis och en new forest. De har...
2
Svar
35
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
S
Islandshäst Hej alla :D !! Till att börja med kan jag säga att jag kan ungefär ingenting om islandshästar! Jag pysslar lite med ett arbete där...
Svar
4
· Visningar
1 356
Senast: sagan98
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023