Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst :bump: hej! vad tycker ni är dom nödvändiga täckena till en islandshäst som går ute året runt? vad behövs igentligen?nån som har nåt...
Svar
5
· Visningar
1 084
Senast: Anna_B
·
S
Islandshäst Har precis skaffat en islandshäst. Har ridit isis i ca fyra år, men har fortfarande inte fått riktigt kläm på hur man rider tölt. Hästen...
Svar
2
· Visningar
985
Senast: _moa_
·
Islandshäst Hej! Var och när kan man gå ridledarutbildningen? Hur blir man C-instruktör? MVH Sanna
Svar
3
· Visningar
2 261
Senast: chrysler
·
N
Islandshäst någon som vet ifall det finns något bra ställe där man kan beställa boots med tyngder i?? gärna såna som även kan fungera som skydd boots
Svar
1
· Visningar
986
Senast: Freyr
·
Islandshäst Hej alla islandsvänner :rofl: En liten fråga bara. Har ridit ponny och stor häst tills för fyra år sedan då jag skaffade min första...
2
Svar
37
· Visningar
2 921
Senast: 2 isisar
·
M
Islandshäst En formel som jag hittade på en tysk sida hade jag inte hört talas om tidigare. De hade vägt 51 islandshästar och sedan gjort en...
Svar
9
· Visningar
4 471
Senast: Balderum
·
L
Islandshäst Börjar bli trött på att ringa på privatannonser. Att bli hårt analyserad av säljaren blir för mycket ibland. Har det mesta en säljare...
2
Svar
35
· Visningar
2 576
Senast: Båbbe
·
Islandshäst Hej! Jag ska köpa nya boots till min häst men vet inte om jag ska köpa blyboots eller klockor. Min häst tar långa runda steg och...
Svar
13
· Visningar
1 733
·
Islandshäst okej vissa säger att det är billigare! men vilka utgifter kommer till som inte kommet till när man köper en äldre häst?, vad är...
Svar
17
· Visningar
1 448
·
2
Islandshäst Hej ! skulle vilja ge er ett tips, för alla som är väldigt frusna på vintern och rider mycket ute. Jag rider alltid med en ridgjord och...
Svar
10
· Visningar
1 767
Senast: 2 isisar
·
S
Islandshäst Nu vet jag att man får ha islandströja vid tävling och min fråga rör detta lite. Handen på hjärtat så ska väl denna tråd ligga under...
Svar
7
· Visningar
5 188
Senast: Boj
·
C
Islandshäst Varför har många Islandssadlar ribbat säte? :confused:
Svar
5
· Visningar
999
Senast: Gullan86
·
M
Islandshäst Jag ska kanske börja rida en Islandshäst åt en tjej som vill ha en ridkompis!!! Men jag vet inte hur man gör! Jag har ridit vanliga...
Svar
1
· Visningar
758
·
U
Islandshäst Hej, Jag vill uppmärksamma något som säkert många tänkt på och tycker skall göra något åt, säkert finns det de som tycker det är bra...
Svar
14
· Visningar
2 385
Senast: Ultrabeat
·
Islandshäst har följt en tråd på utrustning. är det så att sadlar till islandshästar, nu menar jag de senaste och bästa modellerna och märkena...
Svar
17
· Visningar
2 899
Senast: poseidon
·
Islandshäst Nu under vintertid då det är kallt och halt brukar ni ha 4 eller bara 2 broddhål på varje sko? Varför? Varför inte? skriver på...
2
Svar
39
· Visningar
3 130
Senast: snusmumrik
·
Islandshäst Vad gör ni för att behålla en ren skritt i nedförsbake på en häst som gärna passar?
Svar
15
· Visningar
2 136
Senast: sambaengi
·
Islandshäst jag har letat i både FIPO och på SIF's hemsida... men kan inte få någon klarhet i detta... När är man junior, young rider, senior...
Svar
5
· Visningar
1 944
Senast: Mampas
·
B
Islandshäst Hur många täcken har ni till er islandshäst? Är hästen klippt? Hur använder ni täckena? Står hästen inne på nätterna? Har den täcken på...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 585
Senast: Boj
·
B
Islandshäst Någon som varit o tittat?? Var där fredagkvällen, hade velat se någon sorts tävling-som ifjol, men det blev då "färg-kadrilj". Det var...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 266
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar