Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Islandshäst Hejsan! Wow! Vilken fullspäckad tävlingssäsong :banana: :D Jippie! Vad roligt att det är så många regionala tävlingar! Skulle...
Svar
12
· Visningar
1 123
Senast: Dolores_88
·
C
Islandshäst Får man tävla dräktigt sto till 3e månaden eller är det totalförbud?Vet att man får tävla vanliga hopp å dressyr tävlingar med dräktig häst.
Svar
13
· Visningar
1 095
Senast: chrysler
·
A
Islandshäst Oh ska åka o kolla på en häst på lovet :banana: En 7-årig femgångare, svettfux med kritvit man o svans! Välriden och tävlad en gång i...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 954
Senast: Anna_B
·
Islandshäst lite tankar om dagens ridpass Vad anser ni om att börja rida sin häst på islandskandar även om hästen inte har accepterat tränsbettet...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 793
Senast: _moa_
·
Islandshäst Har en unghäst som blir fem år nu 1 januari. Under hösten har jag haft honom hos ett proffs för inridning och han ska tillbaka dit igen...
Svar
4
· Visningar
935
Senast: kopur
·
Islandshäst någon som vet nån bra sida om vm 2005 ?
Svar
1
· Visningar
851
Senast: Freyr
·
Islandshäst okej om ni skulle berätta hur ni skulle/har gått till väga när ni från att hästen är föl tills dess att den är utbildad(kanske inte den...
Svar
1
· Visningar
710
·
Islandshäst ja hur gör ni för att hästen ska få känna sig så fri och naturlig som möjligt alltså låter ni hästen gå ute dygnet runt o typ strör ut...
Svar
5
· Visningar
1 130
Senast: Korven
·
J
Islandshäst Jag har upptäckt att min häst töltar bättre på vintern!!! :confused: Kan det bero på att underlaget är ojämt, eller att kylan gör...
Svar
5
· Visningar
888
Senast: Gullan86
·
B
Islandshäst :bump: Är det någon som har provat att ge sin isis ensilage från plansilo??? Eller du har kanske hör talas om någon som har provat...
Svar
2
· Visningar
912
Senast: Hjartagna
·
M
Islandshäst När kommer tävlingsproppen ut????
Svar
2
· Visningar
763
Senast: Mampas
·
I
Islandshäst Detta har diskuterats lite i tråden om samling av unghäst men jag vill ändå ha era kloka råd :idea: Jag har en unghäst 4½ år. Han...
Svar
5
· Visningar
911
Islandshäst Är det någon som har erfarenhet av äldre Hubertus islandssadlar? Vilka hästar passar de bäst på? Hur är kvaliteten? Gör Hubertus...
Svar
2
· Visningar
1 306
J
Islandshäst Hejsan! Jag undrar hur det är gällande diskning av bett...? Jag fick nämligen ett halvstång i julklapp och den var lite för kort...
Svar
6
· Visningar
1 071
Senast: Juvelflickan
·
A
Islandshäst Min häst ar haft lite vintervila i ca 5 veckor för att få vila huvudet lite och nu när jag har satt igån honom igen så har han tappat...
Svar
3
· Visningar
880
·
S
Islandshäst I både Ridsport och Islandshästen står det om avelsmötet och jag tycker det var en rättvis beskrivning av mötet och jag tycker det är...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 590
Senast: sambaengi
·
U
Islandshäst Hej! En av mina hästar (kom från island i sommras) har redan börjat fälla sin vinterpäls, och mycket är det, den har inte så mycke...
Svar
7
· Visningar
1 348
·
Islandshäst Jag har ett dilemma som jag inte riktigt vet hur jag ska göra med. Pluggar till veterinär i min hemstad Uppsala och har läst två år. Det...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 988
·
S
Islandshäst Nu har jag en uppmaning till er alla och särskilt ni som tycker att vi måste se till att avelspolitiken inte enbart inriktar sig på...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 520
·
Islandshäst Jag har ganska nyligen blivit medryttare på en unghäst, hon är 4 år och inte mycket riden. Ägaren har i princip ingen erfarenhet av...
Svar
12
· Visningar
1 261
Senast: _HESTUR_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka