Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Islandshäst Hejsan! Usch.. Jag blir lite nervös och förvirrad med allt det här med passet nu faktiskt :crazy: Vad är det som skall finnas med i...
Svar
7
· Visningar
971
Senast: samtson
·
Islandshäst Jag kommer inte överens med bedömnings-systemet om man skall se det som en grund till vår träning. Den långa grundläggande uppbyggande...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
15 405
Senast: josse
·
D
Islandshäst Vart tog Hrafn-tråden vägen? Fick man inte lägga ut bilder på islandshästar under "Islandshäst"? Minns inte vem det var som skrev tråden...
Svar
12
· Visningar
1 745
Senast: chrysler
·
E
Islandshäst finns det nån kapplöpningsridning med islandshästar i Sverige (i pass, tölt eller galopp)?
Svar
5
· Visningar
1 003
Senast: Boj
·
Islandshäst Hej! Jag har skaffat islandshästar efter att ha ridet halvblod i 15år. Det är ju lite anerlunda och jag vet inte riktigt hur jag ska...
Svar
2
· Visningar
936
Senast: fjodur
·
M
Islandshäst Lettir fra kolkuosi Stjarni fra hafsteinsstödum Rodi fra holi någon som vet deras bedömningar och färg?
Svar
1
· Visningar
785
Senast: Pocahontas
·
Islandshäst Hej alla! Undrar bara om någon har koll på ifall det är lång väntetid till hästpassen nu? Och undrar också vad som händer om man...
Svar
2
· Visningar
882
Senast: Freyr
·
K
Islandshäst Bara måste fråga: vilka är de mest egendomliga egenheter någon av era hästar haft? Islandshästar brukar vara starka personligheter, så...
Svar
17
· Visningar
1 662
Senast: yew98fq
·
Islandshäst Jaha, nu ska jag försöka formulera mig rätt här då så ingen missförstår. Vill gärna ha tips på bra gångartstränare här nere i skåne...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: fjodur
·
Islandshäst :D :o :D Jag har sen ett tag tillbaka varit helt kär i Islandshästar men har fått nöja mig med att läsa och nu sista tiden kela...
2
Svar
28
· Visningar
1 964
Senast: jowe
·
M
Islandshäst Jag undrar vad alla har för olika knep att träna och lägga pass? Har hört flera olika sätt och blivit lite konfundersam. Ska börja...
Svar
6
· Visningar
1 185
Senast: Båbbe
·
M
Islandshäst Är det någon som vet något ställe som man kan köpa halvstång eller beställa ett halvstång-bett på i Sverige... :confused: Hur mkt...
Svar
1
· Visningar
898
Senast: styggasyster
·
A
Islandshäst Nån som är bra på isländska? Den enda bedömning jag hittar på min häst är på isländska o jag förstår inte speciellt mkt av den Syning...
Svar
15
· Visningar
1 672
Senast: Freyr
·
S
Islandshäst Är det någon som vet om det finns ridläger för vuxna om man har egen islandshäst? Gärna i Skåne. Isåfall var och när? Jag har inte ridit...
Svar
1
· Visningar
1 049
Senast: Lobelia
·
A
Islandshäst Vart kan man se gamla bedömningar från SM -02?
Svar
5
· Visningar
826
Senast: Anna_B
·
T
Islandshäst Tack för alla tips om travträning, djuret fick för sig att det går ju bra att trava med matte på ryggen en dag så nu travar hon. Hon...
Svar
4
· Visningar
983
Senast: Korven
·
Islandshäst Jag har funderat på en sak. Skulle uppskatta svar o motiveringar av er som kan lite om islänningar. Varför rider man in islänningar...
2
Svar
24
· Visningar
2 470
Senast: Balderum
·
Islandshäst Tänkte att det kanske finns någon som vill tipsa om lite roliga övningar att göra nu när jag börjar sätta igång Glampi efter vintervilan...
Svar
3
· Visningar
1 274
Senast: Balderum
·
N
Islandshäst Jag ska rida en kompis islandshäst nästa vecka... tänkte läsa in mig lite snabbt på hur man "gör" men hittar inget bra, så here goes...
Svar
2
· Visningar
866
Senast: knasan
·
Islandshäst Nån som vet vart man kan få tag i sånna ? :)
Svar
1
· Visningar
1 120
Senast: ang
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka