Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag har en fråga som jag hoppas på att någon kan svara på! Jag rider Islandshäst, men har kompisar som rider "stora" hästar. Det är...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 786
Senast: Lobelia
·
Islandshäst Hej det här med licenser regler mm Om man ska tävla i tex Trail vad behöver man för licenser? Om det bara är en prova-på tävling. Nån...
Svar
1
· Visningar
1 043
Senast: Freyr
·
Islandshäst Hej! Har någon tips på hur man kan hitta släktingar till "sin" islandshäst som kommer från Island?? Finns det någon bra sida man kan gå...
Svar
5
· Visningar
1 118
Senast: Dolores_88
·
B
Islandshäst Åhh hjälp! Ska försöka ge mig ut på tävlingsbanan för första gången någonsin i år. Har planerat att debutera på Stormur endagars i...
Svar
10
· Visningar
1 301
Senast: josse
·
B
Islandshäst Jag kanske är lite korkad, men vilket nummer är mitt medlems nummer? Det finns 2 st nr på baksidan av mina tidningar. Det ena är...
Svar
17
· Visningar
1 630
Senast: Båbbe
·
D
Islandshäst Halloj! Jag har börjat intressera mig för islands hästar.. Vad kostar en islandhäst? Vet att det är svårt att säga men var ligger...
2
Svar
24
· Visningar
2 390
Senast: Elwis_86
·
N
Islandshäst Jag vet inte om tråden ligger rätt nu, men jag gör ett försök... Har nu bestämt mig för att satsa på att äntligen köpa min första...
2
Svar
32
· Visningar
3 256
Senast: Boj
·
C
Islandshäst :confused: Jag hade ingen aning vart jag skulle lägga detta inlägg... jag valde islandshäst för att det just gäller en islandshäst. Om...
Svar
10
· Visningar
1 384
Senast: sambaengi
·
Islandshäst Tycker ni det är för tidigt att köra in en islandshäst vid tre år?
Svar
16
· Visningar
1 470
·
J
Islandshäst Nu har jag varit på kurs och fått lära mej nya saker som verkar vettigt, men sedan kommer frågorna när kursen är slut (förstås) :smirk...
Svar
2
· Visningar
1 576
·
A
Islandshäst Nu är det ju nytt år och det skulle vara lite kul och veta hur många som ska tävla? Vad ni ska tävla? Eller bara vad era mål för det här...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 758
Senast: Marica
·
Islandshäst Ni som har Diddi special till er islandshäst, (måste vara ett par stycken iaf...) är det någon av er som upplever att den trycker på...
Svar
5
· Visningar
1 249
J
Islandshäst HUr är det med de nya reglerna är det numera tillåtet att tävla hästen utan skor ? eller var det bara diskussion om detta?
Svar
3
· Visningar
1 074
·
A
Islandshäst Min ena häst har jag jätteproblem med i traven och galoppen (lite i skritten men det är lättare att fixa). Han tar i olika mycket med...
Svar
18
· Visningar
1 532
Senast: Boj
·
R
Islandshäst Visst brukar man väl få ta med egen musik som man vill rida till? Har flera låtar som jag skulle vilja rida till om jag kommer igång med...
Svar
8
· Visningar
1 068
·
Islandshäst Är Islandshästen en häst för alla? Alla på en gång, eller bara en i taget? Hur fungerar era Islandshästar vid ryttarbyte? Men flera...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 391
·
Islandshäst Nu vill jag ha lite åsikter här. Så många som möjligt helst. :) Nu börjar jag då sätta igång mitt sto efter kastning. Tänkte ut...
Svar
7
· Visningar
1 006
Senast: Vala
·
J
Islandshäst nu jobbar jag med att försöka länga överlinjen på min häst. Det fungerar bra i skritt, där hon även bitvis klarar att samla sej i en...
Svar
4
· Visningar
1 372
·
  • Låst
Islandshäst hej har någon mer än bara jag varit med om att äagren ångrat sig att sälja hästen till er. min historia(kraftigt förkortad) jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 479
Senast: Lobelia
·
Islandshäst Vilken är den vanligaste storleken islandshästar brukar ha på täcket? Klökk hade stl.135 men jag tror Kveikja blir mindre(hon är 2år...
Svar
9
· Visningar
1 043
Senast: Smilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka