Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Islandshäst När det står arbets till mellantempo tölt, vad är bäst att rida? Högre tempo men utan så mkt samling eller är det bättre att rida...
Svar
14
· Visningar
1 275
Senast: chrysler
·
S
Islandshäst Sitter och kikar på world fengur, hittar en ruta på en av mina hästar där det står "Litur leiðréttur" vad sjutton betyder det? Ingen av...
Svar
5
· Visningar
1 397
Senast: L_G
·
N
Islandshäst Det är kämpigt att söka jobb på Island :smirk: Är det någon som vet någon link till svenskt - isländskt lexikon på nätet ELLER vill...
Svar
3
· Visningar
1 784
Senast: ninni_
·
Islandshäst Joao [schao] Lynce, världsmästare i Working Equitation har clinic-kurs på Fors Gård nu måndag till onsdag och jag har idag suttit och...
Svar
16
· Visningar
1 652
Senast: Freyr
·
S
Islandshäst Om man anländer till tävlingsplatsen samma dag som tävlingen är, måste man då tränsa hästen inne i transporten innan man lastar ur...
Svar
8
· Visningar
1 218
Senast: snotra
·
J
Islandshäst Hejsan! Det vore jättesnällt om någon skulle vilja översätta detta, har nämligen inte fått kläm på allt :smirk: AÐALEINKUNN: 8,35...
Svar
1
· Visningar
1 332
Senast: Pocahontas
·
Islandshäst Jaha, då måste jag be om hjälp även här hos er :D . Timmen är slagen då jag har bestämt mig för att jag vill köpa islandshäst, är novis...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 161
Senast: Rea
·
P
Islandshäst Jag är "stor-brun"-ryttare i vanliga fall men har blivit medryttare på en islänning, och jag har jättesvårt att ställa om mig! Hästen i...
Svar
13
· Visningar
1 596
Senast: kopur
·
S
Islandshäst helst vill jag ha ett svart vackert stoföl med gång utöver det vanliga men viktigast är att fölet har mycket bra lynne och fina...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 916
Senast: dama_söt
·
Islandshäst Det har varit lite prat här om när man är junior, youing rider, ungdom osv... Då kom vi fram till att man slutade vara young rider...
Svar
4
· Visningar
1 469
Senast: yew98fq
·
Islandshäst Hejsan! Funderar mycket på att gå kursen "ridledare". Men Vad krävs egentligen och på vilken svårighetsgrad ligger kursen? Försökt...
Svar
8
· Visningar
1 623
Senast: Anna_B
·
C
Islandshäst Har en fråga!Är Top Reiters bomlösa sadel tillåten på tävling?Har kollat på en sådan å på ala andra sadlar står tex godkänd enl. FIPO...
Svar
4
· Visningar
988
Senast: chrysler
·
A
Islandshäst Undrar lite (eftersom det står lite luddigt på SIF´s hemsida :confused: ) hur allt det här med Lätt- och Öppenklass går till. Så om nån...
Svar
5
· Visningar
907
Senast: Anna_B
·
W
Islandshäst hej! fick idag av veterinären veta att min lilla islänning har spatt. kom ju inte som en överraskning direkt då han är röntgad...
Svar
11
· Visningar
1 523
Senast: Isold
·
A
Islandshäst Läste just på "news" hos FEIF att vaccinationsreglerna skall ändras så att vi följer samma standard som FEI vilket innebär...
2
Svar
20
· Visningar
2 379
Senast: Freyr
·
G
Islandshäst Hej! Jag är helt ny på islandshästfronten och jag söker en godkänd hingst för betäckning av mitt sto. Var finner jag en lista över...
Svar
5
· Visningar
1 365
Senast: ang
·
Islandshäst Hej!! Jag har en fråga som jag hoppas att någon har lust att svara på!! :) Jag undrar vad ni gör med era unghästar 0-4 år. Vad gör...
Svar
17
· Visningar
1 670
Senast: mannis
·
Islandshäst -ja hur lägger ni upp ett ridpass? -hur länge varar det? -berätta om både banan och skogen, vad ni tränar på de olika ställena...
Svar
7
· Visningar
1 672
Senast: Meijo
·
K
Islandshäst Hejsan alla undrar bara om ni skall till istölten i borås och titta. Det blit noh jätte skoj med massor av fina hästar...... :banana...
Svar
14
· Visningar
1 367
Senast: _moa_
·
S
Islandshäst ...och jag blev så lycklig!!! :love: Hva skal jeg tolke dette som? :crazy: Jeg kjøpte et kallblodssto i tillegg til islandshesten...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: _Ishästen_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gps tracker för Android?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Värma spenat?

Hund, Katt, Andra Djur