Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
  • Låst
Islandshäst Alltså jag hade fått för mig att man kunde söka på stamtavlor och sådant där, men har jag fel? :confused: För väl inne på sidan fattar...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: Lobelia
·
T
Islandshäst Heeej! Är de många som ska tävla i år? vilka tävlingar ska ni vara med i?? :banana: Själv ska jag tävla med min lilla isis som aldrig...
2
Svar
20
· Visningar
2 074
Senast: mazarein
·
J
Islandshäst efter senaste ridkursen så fick jag träningstipset att jag i första hand måste jobba med att min häst blir lösgjord i nacken, och att få...
2
Svar
27
· Visningar
2 809
Senast: mazarein
·
Islandshäst Jag måste bara dela med mig av min lycka idag. Lastade båda hästarna idag och körde ner dom till mina tränare där jag fått...
Svar
8
· Visningar
1 064
Senast: OlleAtlas
·
A
Islandshäst Ska VM flytta till Danmark? VM flyttar Jag hittar iaf inget om det på SIF´s hemsida. :confused:
Svar
3
· Visningar
1 091
Senast: Freyr
·
B
Islandshäst Halloj! Är det vanligt att Islandshästar har exem, speciellt på sommaren? Elin
2
Svar
27
· Visningar
2 338
Senast: Sveipur
·
J
Islandshäst Hejsan! Jag undrar vilken hingst detta är? Tacksam för svar! "Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga och be för...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
17 936
Senast: Boj
·
V
Islandshäst Hej, har efter nästan ett års sjukdom satt igång min Vidar. Undrar nu om man kan klippa hästen så här på våren, han svettas så himla...
Svar
4
· Visningar
1 113
Senast: Vala
·
Islandshäst Ska tävla för första gången nu. Undrar hur går lätt fyrgång till? Har jag fattat rätt när om jag tror att man börjar med tölt på en...
Svar
4
· Visningar
901
Senast: Boj
·
Islandshäst Hur fungerar det för er? Gångartsmässigt? Längden på sadeln till en "kort" rygg? Har en FF samt även ponnymodellen av den hemma för...
Svar
4
· Visningar
1 327
Senast: dama_söt
·
S
Islandshäst Förra gången (96/97) vi letade häst var det betydligt lättare. Fanns fullt med ställen som hade många hästar till salu. Vi var nog och...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: Anna_B
·
J
Islandshäst Hejsan! Jag undrar en liten sak.. Hehe Jag ska nämligen vara med på en tävling och i ryttarbrevet stod det F2u då jag skulle tävla...
Svar
4
· Visningar
1 191
Senast: sennahoj
·
S
Islandshäst Tänkte kolla av läget inför VM; är det någon som vet om det redan är svårt att få tag på biljetter/boende etc i Norrköping under...
Svar
2
· Visningar
938
Senast: Båbbe
·
D
Islandshäst Frågar av ren nyfikenhet; hur tränar man en häst så att den orkar/kan tölta? Finns det några "gör si och gör så" eller är det alldeles...
Svar
6
· Visningar
1 705
Senast: Dimm
·
J
Islandshäst Hejsan! Någon mer än jag som sett showen? Otroligt bra måste jag säga, men väldans kort :mad: Herregud vad uppspelt jag blev när...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: Namkos
·
A
Islandshäst Jag har letat och letat efter någon som känner igen namnet KYLJUHOLTI men hittar int någon. Börjar så smått tro att min häst...
2
Svar
21
· Visningar
4 157
Senast: Hjartagna
·
G
Islandshäst Jag har precis köpt mig ett islandssto, men jag kan inte få henne i trav! Skritt går fint sen kommer passen och tölten, men inget trav...
Svar
8
· Visningar
1 091
Senast: Michis
·
Islandshäst Jag behöver hjälp, köpte min valack Glampi i höstas och köpte då även en ny sadel åt honom en Top Reiter Z:a. Nu har jag ett stort...
2
Svar
22
· Visningar
2 610
Senast: Balderum
·
C
Islandshäst Om man köper en unghingst som man planerar att bedöma osv, alltså en lovande sådan,som kanske får begränsat betäckningstillstånd, då ska...
Svar
11
· Visningar
1 080
Senast: chrysler
·
J
Islandshäst Hejsan! Ibland blir jag bara för trött på min dyslexi, men som tur är så finns ju ni :) Vad menar SIF med detta?? Det som är i...
Svar
6
· Visningar
1 235
Senast: Balderum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • DIY hästvård