Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Islandshäst Jag undrar vad avståndet ska vara på bommarna då man ska träna traven? Jag har en äldre "grisepassare" som jag nyligen köpt. Ingen...
Svar
6
· Visningar
3 119
Senast: Freyr
·
A
Islandshäst Lägger tråden här för Islandshästfolket är ju här!! Finns det någon sån i södra Sverige? Min häst har mycket svårt för tölt, hon är stor...
Svar
11
· Visningar
1 505
Senast: aana
·
I
Islandshäst Egentligen hör denna tråd hemma på avel men eftersom jag inte fått någon reaktion där så skriver jag här! :smirk: En av våra...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 275
Senast: Balderum
·
C
Islandshäst Visst kan man vara med i 3 islandsklubbar på samma gång?Alltså huvudmedlem i en å stödmedlem i 2 andra?
Svar
2
· Visningar
810
Senast: chrysler
·
S
Islandshäst Var kan jag hitta resultaten från fjolårets fölmönstring och finns det nån information om kommande?? mvh/Snöstorm
Svar
2
· Visningar
914
·
M
Islandshäst Jag ska tävla lätt tölt och lätt fyrgång, jag antar att dessa rids ungefär som vanlig fyrgång och tölt men nu när jag sitter här och ska...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: Boj
·
S
Islandshäst Det er en kjent sak at islandshester blir flere uten å komme ut av magen på hverandre... ;) Hvorfor er det slik? Jeg fikk min...
Svar
9
· Visningar
1 092
Senast: Boj
·
Islandshäst Jag vet att det funnits lite trådar angående just priser på islandshästarna. Jag har kollar runt lite, men det är så olika priser. Om...
Svar
8
· Visningar
1 052
Senast: populus
·
Islandshäst Tänkte bara höra om det är någon annan som har ridit en annan töltande ras än isisar?? Och vilken uppfattnig ni har? Jag har ridit på...
Svar
18
· Visningar
3 619
Senast: Stallflicka
·
C
Islandshäst När tycker ni man ska skicka sto på träning å visning, jag har fått rekommendationer av tränare å andra hästmänniskor att göra det å...
Svar
6
· Visningar
1 133
·
Islandshäst Jag har en vallack på 12 år. En femgångare. Han är väldigt passaktig och tölten finns där, men vi har bara lite problem med att få fram...
Svar
10
· Visningar
1 040
Senast: _moa_
·
M
Islandshäst Jag har fått inackorderad hos mig en helt ohanterad islandshäst. Han är vallack och 3 år. Gör inget väsen av sig men går inte att komma...
Svar
17
· Visningar
2 019
Senast: Lädernunnan
·
K
Islandshäst Behöver lite tips och råd, är det nån som rider i en Globus The Turner på sin isis? Eller Globus Clic? Hur är den isåfall...
Svar
15
· Visningar
5 392
Senast: mannis
·
E
Islandshäst Är det den söndag den 20? Vart i Helsingborg är det? Går det att hämta mer info om det nånstans på nätet?
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: Elwis_86
·
S
Islandshäst Har en 5 årig islandshingst som jag håller på att rida in nu. Han har väldigt mycket pass i sig. I hagen passar han bara och även när...
2
Svar
31
· Visningar
2 905
Senast: aþena
·
T
Islandshäst Vilken islandshäst klubb är ni med i? Jag är med i KAPPI :D Är eran bra ? Ordnar den många tävlingar? Har den någon hemsida på...
Svar
15
· Visningar
2 127
Senast: Anna_B
·
T
Islandshäst Är de någon som kan ge några bra tips hur man kan träna hästen så den får bra kondition?? Hur gör ni hur ofta tränar ni kondition? Alla...
Svar
16
· Visningar
1 379
Senast: josse
·
S
Islandshäst När jag rider barbacka så kommer jag självklart mycket närmre min häst. Han går också bättre då, när jag kan inverka med sitsen på ett...
Svar
7
· Visningar
1 088
Senast: josse
·
T
Islandshäst När jag rider ut med min kompis och vi töltar eller galopperar så blir hon så glad så hon sticker i väg i flygandepass! :angel: Ja har...
Svar
9
· Visningar
1 595
Senast: Båbbe
·
Islandshäst Chansar och lägger tråden här. Det här med att sätta pris på en häst är svårt, speciellt när det är min egen har jag märkt. Vi har...
2
Svar
21
· Visningar
1 917
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilket är ert favoritgodis?
  • Sytråden del 4
  • Valet i USA