Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

U
Islandshäst Hej! Har ni hört världens bästa nyhet?! Nu har det äntligen gått igenom efter mycket påtryck av bla mig.. :angel: att man är ungdom tom...
Svar
5
· Visningar
966
Senast: sucka
·
F
Islandshäst Lurer litt anngående longering av passaktig islandshest. Hva bør jeg fokusere mest på? Skritt, trav, tølt eller galopp? Jeg er ikke...
Svar
6
· Visningar
1 152
Senast: Gullan86
·
Islandshäst :bump: jag har en femårig valack som belv skodd för första gången i januari och fick då bara skor fram men ska nu nu skos igen. han...
Svar
6
· Visningar
1 197
Senast: Boj
·
T
Islandshäst jag har nyligen blivit medryttare till en islandshäst :) och hon kan passa, men jag har ingen aning om hur man får en häst i pass...
Svar
2
· Visningar
816
·
Islandshäst när man ska tävla islandshäst. löser man häst- eller ponnylicens? bara en lite fråga som ploppade upp i huvudet på mig när jag...
Svar
15
· Visningar
1 265
Senast: Lobelia
·
F
Islandshäst Medryttarhesten er passaktig i alle gangarter; hvordan skal jeg renske vekk dette? (Jeg kan å renske tølten, og det ser visst ut som om...
Svar
12
· Visningar
1 176
Senast: OlleAtlas
·
M
Islandshäst Varför har man nästan alltid remontnosgrimma på islanshästar? Jag har sett de med ingen nosgrimma alls, och de med remont. Men jag har...
2
Svar
22
· Visningar
2 265
Senast: Freyr
·
C
Islandshäst Jag är usel åp vad gällande isis-utrustning. Jag har bara använt vanliga saker till de jag haft sas... Men jag såg en häst, isis...
Svar
18
· Visningar
1 941
Senast: *pilturs matte*
·
P
Islandshäst hejsan islandshästvänner! jag funderar lite kring detta med storlek på islandshästar, känner ni er någongång för stora för eras må...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 304
Senast: Blueeyes
·
M
Islandshäst Detta kanske är en riktigt korkad fråga, eller en smart än... Jag har tänkt länge o väl på min gamla Issi Balder (o lilla Spuni) ... En...
Svar
19
· Visningar
2 383
Senast: Vala
·
M
Islandshäst Är det ngn som vet childeric-sadlarnas hemsida(om det finns nån)och vart man kan beställa en sån sadel från om man ska köpa en? //Hanna
2
Svar
23
· Visningar
4 520
Senast: Freyr
·
J
Islandshäst Läste ngnstans att det skulle vara islandshästar med på lilla sportspegeln i kväll(måndag den 21/2), är det ngn mer som hört detta eller...
Svar
13
· Visningar
1 330
Senast: Pellan
·
Islandshäst http://www.eidfaxi.is/frettir/eindex.php?lang=2&frett_id=10723
Svar
6
· Visningar
1 939
Senast: _Viva_
·
Islandshäst Min mamma vill börja rida igen efter många år. Försöker övertala henen då att en isis är perfa men går itne så bra ;) hon har...
2
Svar
35
· Visningar
3 660
Senast: chrysler
·
P
Islandshäst Jag söker med ljus och lykta efter bilder på Thomas Haag eller en hemsidelänk till honom. Letar också efter bilder på Eyólfur där han...
Svar
1
· Visningar
895
·
Islandshäst Mitt medryttarsto (islandssto, 8 år) står ute hela dagarna från 07 - 20 varje dag, och hon har börjat fälla redan nu - och mycket...
Svar
5
· Visningar
947
·
Islandshäst Jag var på min första turridning för ett par veckor sedan. Det var första gången jag red islandshäst och jag är inte alls säker på att...
2
Svar
26
· Visningar
3 288
Senast: kopur
·
Islandshäst Nej skämt åsido, jag har hittat efter ett tips från annat håll och denna gång en filmsekvens. Vad visas, hur ser gångarterna ut. Nu...
2
Svar
24
· Visningar
2 432
Senast: Korven
·
B
Islandshäst Ska nästa helg hämta hem hästen som stått på vintervila sedan början av januari. Han har då gått i 20 ha stor hage i ca 7 veckor. Hur...
Svar
7
· Visningar
1 265
·
Islandshäst jag låter säkert som en riktig nybörjare,, (men det är jag ju oxå) Pratade med hästägaren i veckan och hon sa att hästen skulle sänka...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 377
Senast: sambaengi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare