Remontnosgrimma!?

Sv: Remontnosgrimma!?

Låter som det är ryttarhanden som är problemet, eftersom du skriver att han BLIVIT fräck,sår mm

Sv: Remontnosgrimma!?

jag köpte från början en remont men den passade inte alls på min hästs "gäddhuvud" så jag behövde en achen men orkade inte köpa ett helt nytt träns o hittade ingen kös nosgrimma som va bra så jag höjde bara upp remonten så det blev en achen=) jättebra men jag spänner den inte så hårt eftersom den är flätad o det säkert kan skava då. tycker ni det låter som en dumm ide?

Liknande trådar

Övr. Hund Spionen har både nosgrimma och halsband när vi är ute på promenad, sele och halsband när vi är i skogen kopplet kopplat i båda...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 623
Senast: Fetaost
·
Hästvård Nu behöver jag hjälp! När jag började borsta min häst idag så märkte jag att han är väldigt öm på höger sida nertill vid halsfästet...
Svar
7
· Visningar
583
Senast: Freazer
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 351
Senast: Stergo
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
465
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur