Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst :banana: Jeg greide det i dag!!! Fikk 100 poeng og 52,6%!!! :bump: :) :rofl: Lille kamelen min har blitt så flink til å trave...
Svar
14
· Visningar
1 332
Senast: Ajda
·
K
Islandshäst Hej allihopa! ;) Varför har ni, liksom jag, valt just islandshästen? Kan ni tänka er att rida/sköta/äga andra hästar också, isåfall...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 187
Senast: mia_92
·
Islandshäst jaha nu undrar jag då, vad gör ni mer ere 4åringar? hur pass mkt tränar ni( frågar detta för det verkar som om folk fått en lite konsig...
Svar
9
· Visningar
1 055
Senast: tinystina
·
Islandshäst Jaha då är det snart dags för islandshästens dag i Helsingborg. Vilka här funderar på att vara med? Jag tänkte anmäla mig till...
Svar
13
· Visningar
1 602
Senast: tinystina
·
Islandshäst Hittade en sida från 2003 som gjorde mig lite nyfiken. http://www.icelandichorse.se/Fritidsutskottet/Trec.html Låter ju faktiskt...
Svar
16
· Visningar
1 531
Senast: Dolores_88
·
P
Islandshäst Jag har hört att man inte bör rykta och gno på islänningar på vintern för att de behöver fettet i pälsen för att hålla sig varma med...
Svar
7
· Visningar
2 860
Senast: sambaengi
·
J
Islandshäst Hejsan! Jag har hört att Sverige-rankningen står i Ridsport, vilket nummer är jag dock osäker på. Det jag vet är att Louice Löfgren...
Svar
6
· Visningar
1 055
Senast: Juvelflickan
·
S
Islandshäst Jag har ett dilemma ;) För bra många år sedan hade en bekant ett par islänningar. De var ALLTID ute. Japp, ALLTID :crazy: Om det var...
2
Svar
33
· Visningar
2 634
Senast: or_lover
·
O
Islandshäst I tråden om Islandshästens mångsidighet skrev någon om känslig eller stressad häst. Jag har under en lång tid funderat över vad en...
Svar
16
· Visningar
3 593
Senast: knasan
·
I
Islandshäst Hur tränar ni galoppen... Min lånade pålla har jag kämpat och kämpat med för att få henne att slappna av och att inse att det finns...
Svar
7
· Visningar
1 181
Senast: Balderum
·
T
Islandshäst hej alla! Jag har en femåring som jag har ridit sedan november. jag har dels jobbat på ridbanan några gånger (löslongerat, longerat...
Svar
13
· Visningar
1 083
Senast: Tessie_horse
·
Islandshäst jag ska köpa en :love: bebis islandshäst 3,5år. och för ett tag sen upptäckte jag att han strök sig bak i skritten. han lixom vunklar...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: _Ishästen_
·
C
Islandshäst jag har inte ridit islandshästar så mycket men jag har alltid undrat över en sak som jag gärna vill ha svar på. Nu skriver jag bara vad...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 375
·
Islandshäst Hur märker man om sin islandshäst utan skor är ömfotad?? Tacksam för svar! :)
Svar
15
· Visningar
2 476
·
Islandshäst Vilken storlek ska jag ha till min isis, 137 hög? Cob?
Svar
19
· Visningar
1 112
·
Islandshäst Idag har det hänt mig en tragisk sak. Vala kastade sin bebbe. :cry: Så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra med...
Svar
6
· Visningar
969
Senast: Vala
·
S
Islandshäst Hoppas detta får ligga kvar här för när jag ställde samma fråga på "utrustning" blev det noll svar :crazy: Ok, here we go :D Jag...
Svar
8
· Visningar
1 320
Senast: 2 isisar
·
Islandshäst om man är inbiten stor häst ryttare, och man börjar rida islandshäst är det vanligt att man tappar sin sits? har hört att det är så...
Svar
16
· Visningar
1 085
Senast: em76
·
J
Islandshäst Det har ju diskuterats en hel del om korrekt form osv, och jag fortsätter :smirk: Jag har nu börjat rida min häst med lösare kontakt...
Svar
8
· Visningar
1 128
Senast: josse
·
Islandshäst Vad är det som är spec med just dom?Varför har ni valt just den rasen?
Svar
1
· Visningar
784
Senast: _moa_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka